Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Leuk ook als je het koekhuisje al wel hebt; het eerste pakket wat je vrij speelt zijn de muren en vloeren... Die je dus al had :|

De dingen uit het tovenaarshuisje kan je - naar ik meen - vrijspelen met de Vliegende bezemsteel-hobby, die je weer vrij speelt met de hobby Toverspreuken.
Tenminste, ik heb de boekenkast met flapperboeken enzo wel.

Advertentie

Ik zou die glitch niet proberen . Ik heb het gister geprobeerd en het ging goed. Totdat ik perongeluk iets verkeerds deed (weet alleen niet wat) en mijn deur stopte niet met dupliceren! Ik kon ook de kamer niet verwijderen want dan liep het vast. Alleen de kamer waar mijn werkbanken in stonden kon ik redden. Ik had allemaal deuren op mijn stukje land.
Ik heb nu maar dat huis gesloopt, beetje zonde omdat je dan weer opnieuw een huis moet kopen maar elke keer als ik op dat stukje land kwam liep het vast en bleef de deur dupliceren.
Ik laat veel sims lp koken
anders is het bijna onmogelijk
toch heb ik op deze manier 2 pakketten gewonnen maar enkel Door lp te koken
dan nog zijn de meubels vrij prijzig
ik wacht een kwartier en gooi dan 2 lp erin
ze hadden beter 14 dagen kunnen geven
of kortere interactie
meerdere mensen mee eens?
Mydwryl » 29 maart 2016, 07:10 schreef:Leuk ook als je het koekhuisje al wel hebt; het eerste pakket wat je vrij speelt zijn de muren en vloeren... Die je dus al had :|

De dingen uit het tovenaarshuisje kan je - naar ik meen - vrijspelen met de Vliegende bezemsteel-hobby, die je weer vrij speelt met de hobby Toverspreuken.
Tenminste, ik heb de boekenkast met flapperboeken enzo wel.
Sommige items speel je inderdaad vrij met die hobby, maar bijvoorbeeld het bed of de eetkamerstoelen dan weer niet :).
@Schaapje Jammer dat het bij jou verkeerd is gegaan. Je moet inderdaad heel exact de instructies opvolgen, anders kan je inderdaad ineens per ongeluk duizenden voorwerpen hebben waardoor je eigenlijk de kavel moet plat gooien. Ik heb er daarom nu ook een waarschuwing bij gezet dat je beter eerst kan opslaan en de glitch ook beter niet kunt proberen bij je favoriete huis.

Maar als de glitch wel goed gaat dan is het erg handig. Ik heb net de vierde set ontgrendeld.