Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Galdor » 27 maart 2018, 00:28 schreef:Als je de startpost hier bedoelt ...
Ik bedoelde eigenlijk in het spel zelf.
Als je bij de actieve taken op het chocolatierevenement klikt en vervolgens op de knop "naar hobby gaan", vind je mijn citaat uit de opdracht terug.
Galdor » 27 maart 2018, 00:28 schreef: Voor de LP is het handig een kookclub te hebben datzelfde clubje kan je indien nodig inzetten voor de tijdelijke hobbys.
Grappig, precies zo had ik het gedaan!

Advertentie

Dat regeltje was me niet eens opgevallen. Blijkbaar het zelfde schermpje als het evenement uit 2016. Laten we blij zijn dat deze beperking er niet is, anders werdt het echt een uitdaging, nu moet het wel heel gek gaan wil het niet lukken.
Nou, dat ging moeizamer dan gedacht.

In feite had ik het niet op tijd gehaald met 6 chocolatierwerkbanken. Toen de tijd om was, moest ik nog 2 items om het laatste object, de chocoladefontein, te ontgrendelen.
Ik heb toen maar een dag tijdsverlenging gebruikt (had er nog 2 gratis die ik bij eerdere evenementen had gewonnen). Daarna scoorde ik meteen de beide benodigde objecten zodat ik erg vlot, na het aanvragen van de extra tijd, klaar was.
alles voltooid..binnen de tijd..

zag dat het peperkoekhuis in de online store staat..voor 8 dagen maar wel 15 euro. deze ga ik niet kopen, ik bouw zelf wel iets moois,

ik heb wel wat lp gekookt.. met de kookverslaafde sims.. anders was het voor mij lastig om te halen (school, huiswerk)

ben erg blij met de prijzen die ik gewonnen heb :D