Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Doggieman » 10 maart 2017, 17:16 schreef:Kan iemand me uitleggen hoe ik de ananas kan glitchen op een iPad? Ik doe precies als beschreven alleen als ik de rechtse ananas op de linker ananas zet dan springt het terug naar rechts en de linker eindigt in mijn inventaris.
Als ik vervolgen een ananas uit mijn inventaris weer op de andere zet word deze ook terug geplaatst in mijn inventaris.
Als ik vervolgend het zwembad maak dan zie je de ananas verdwijnen en als ik op het rode kruis tik staat de ananas er weer, echter het aantal ananassen in mijn inventaris veranderd niet.
Wat doe ik verkeerd?
Heb inmiddels wel al duizenden poorten :mrgreen:
En als in plaats van 1 keer met het zwembad over de ananas gaat nu 3 keer er over heen gaat.
Wat ik zo lees doe je het goed.
Heyy » 10 maart 2017, 21:09 schreef:Ik heb het tropisch romace eiland niet gehaald hoe kan ik andere overige dingen bouwen? :D
Met lp of sp.
Wachten tot het evenement weer terug komt.
Allyria » 10 maart 2017, 10:44 schreef:Help!

Gisterenavond had ik nog 2 dagen om het tropische romance eiland af te werken. Ik open vandaag het spel, en ik krijg een melding dat ik het volledige eiland heb opengespeeld (wat niet waar is, ik heb nog niets gebouwd en ik had nog te weinig fruit om de bruiloft te bouwen).
Nu is alles weg, mijn fruit en BP omgezet in simdollars, en kan ik op het eiland niets meer bouwen.
What just happened?! :shock: :o
Klikt als een fout in het spel. Het evenement is nog niet afgelopen. En als je niet alles gebouwd heb mogen ze je fruit niet afpakken. Rapporteer het aan de makers.

Er is nog een fout in het evenement. Zodra je de badkleding hebt ontgrendelt stopt het evenement. Ik weet niet of je dat hebt gedaan.
Een tip voor iedereen. Wacht niet met bouwen. (Ik snap ook echt niet waarom je wacht.) Want met een bug kan je zo alles kwijt raken.
Je zou toch denken dat de communitybalk bij iedereen hetzelfde loopt.
Ik was al lang kkaar met spelen en zag op een gegeven moment dat we bij het eind waren,de strandkleding. Toen gaf ie inderdaad aan dat het evenement was afgelopen.
Bij mij is de community balk inderdaad vol maar heb bewust voor de dagelijkse doelen niet meteen alles geclaimd. Bij mij is het evenement dus nog niet voorbij.
Op het strandhuwelijk na heb ik alles kunnen bouwen.
Nu dit eiland open is blijft deze open? En kan ik dan bij de volgende ronde concentreren op dat ene gebouw of begint alles weer opnieuw.

Ps timer staat bij mij nog op 19 uur
Dank je wel voor je reactie Bianca.
Ik had de diverse reacties nog eens doorgelezen en zag dat het iemand wel was gelukt door de ananas dichter bij de veranda's te plaatsen.
Dat heb ik ook gedaan en toen werkte het wel.

Nu heb ik alsnog alles af kunnen maken, mijn eiland is klaar.

Nogmaals bedankt.
Bij mij kwam nu net pas de melding dat het evenement voorbij is. Zowaar toch alles kunnen bouwen, geluk was aan mijn kant met het rad.

Ik heb het nog nergens gelezen, maar we kunnen nu onbeperkt dit eiland blijven bezoeken of pas weer met het volgende evenement?
Zo ver ik weet blijft het eiland nu onbeperkt open.
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43