Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Mirr » 06 maart 2017, 22:07 schreef:
biancasmeets » 05 maart 2017, 23:38 schreef:
Eefie86 schreef:Met de doorglitch lukt het ook niet... de ananasplant kan blijkbaar op de veranda staan en verdwijnt dus niet als je de veranda doortrekt... Heel irritant. :evil: :evil:
Heeft iemand inmiddels al een andere oplossing gevonden?
Nogmaals de ananas en alle outdoor items van 1x1 kan je niet met de gewone veranda glitch verdubbelen. Ook niet met de doorglitch die is voor binnen items.

Maar deze video zegt hoe je de ananasplant welkan glitchen.
https://youtu.be/_xI07yTMp9A" onclick="window.open(this.href);return false;

Op mijn facebook account heb ik een foto verzie geplaatst voor als het niet lukt.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2034257311" onclick="window.open(this.href);return false;

Yeahhh de glitch werkt dankzij je duidelijke fb foto's!
Maar nu de vraag hoe ik de poortjes en de gekopieerde ananasplant weg krijg?
Ik heb met het poortje lopen kliederen en er staan er nu 3 door mijn bloemenperkje :D

Super dat het gelukt is.
Het duurt even maar op alles om de beurt klikken en in je rugzak stoppen.
In sommige gevallen lukt het ook om er een kamer (of zwembad bij het hek) erover heen te trekken.
Maar dit heb ik niet geprobeerd.

Als je een lege kavel hebt gebruikt en je genoeg ananasplanten in je inventaris hebt. Kan je ook de kavel verwijderen.

Advertentie

Help!

Gisterenavond had ik nog 2 dagen om het tropische romance eiland af te werken. Ik open vandaag het spel, en ik krijg een melding dat ik het volledige eiland heb opengespeeld (wat niet waar is, ik heb nog niets gebouwd en ik had nog te weinig fruit om de bruiloft te bouwen).
Nu is alles weg, mijn fruit en BP omgezet in simdollars, en kan ik op het eiland niets meer bouwen.
What just happened?! :shock: :o
Kan iemand me uitleggen hoe ik de ananas kan glitchen op een iPad? Ik doe precies als beschreven alleen als ik de rechtse ananas op de linker ananas zet dan springt het terug naar rechts en de linker eindigt in mijn inventaris.
Als ik vervolgen een ananas uit mijn inventaris weer op de andere zet word deze ook terug geplaatst in mijn inventaris.
Als ik vervolgend het zwembad maak dan zie je de ananas verdwijnen en als ik op het rode kruis tik staat de ananas er weer, echter het aantal ananassen in mijn inventaris veranderd niet.
Wat doe ik verkeerd?
Heb inmiddels wel al duizenden poorten :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Doggieman op 10 mar 2017, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Allyria » 10 maart 2017, 11:44 schreef:Help!

Gisterenavond had ik nog 2 dagen om het tropische romance eiland af te werken. Ik open vandaag het spel, en ik krijg een melding dat ik het volledige eiland heb opengespeeld (wat niet waar is, ik heb nog niets gebouwd en ik had nog te weinig fruit om de bruiloft te bouwen).
Nu is alles weg, mijn fruit en BP omgezet in simdollars, en kan ik op het eiland niets meer bouwen.
What just happened?! :shock: :o
Evenement is bij iedereen nu afgelopen. En blijkbaar kan je dan niks meer bouwen.
Een weetje voor iedereen bij het volgende evenement!
Maar wel balen natuurlijk!
Galdor » 10 maart 2017, 20:46 schreef:Dit is vreemd ik heb op dit moment nog 36 uur te gaan. Ik moet nog wel 2 dingen bouwen dat zal waarschijnlijk niet lukken bij gebrek aan bananen.
Apart. Ligt er dan zeker aan wanneer je bent begonnen.
Elizaa2016 » 10 maart 2017, 20:29 schreef:
Galdor » 10 maart 2017, 20:46 schreef:Dit is vreemd ik heb op dit moment nog 36 uur te gaan. Ik moet nog wel 2 dingen bouwen dat zal waarschijnlijk niet lukken bij gebrek aan bananen.
Apart. Ligt er dan zeker aan wanneer je bent begonnen.
Meteen toen het beschikbaar kwam. Gelukkig kwamen er genoeg sims vrij van het ijs sculpturen
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43