Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Weet iemand waardoor ik de missie niet kan starten met de pup.
Er staat dat mijn sim te druk bezig is met een andere missie maar ik snap niet wat daar mee bedoeld word.
Ik heb 3 actieve taken en 0 wachtend weet iemand wat ik zou kunnen doen

kan het zijn omdat ik tegelijkertijd bananen en drakenvruchten aan het planten ben.
Ik ben namelijk niets aan het bouwen alleen aan het planten en salsa dansen omdat ik die opdracht ook nog moet halen :roll:

Advertentie

@Neenje11

ooooh, dan zou je eerst de salsa missie af moeten maken, daarna kan je aan de pupmissie beginnen. Die is trouwens heel leuk :D
Lander1998 » 21 feb 2016, 10:17 schreef:Ik zit aan nr 21, aai de kitten. Heb ik al 10 keer gedaan en word maar niet volbracht. En er loopt geen ander dier rond want ik heb maar 1 kat in mijn spel. Kan iemand helpen aub? Bedankt


Je moet de kitten die bij een van je Sims' huizen staat aaien.
Osiris is de groene alien. Als je 'm niet direct kan vinden dan zou je even in de Simtracker kunnen kijken. Daar staat Osiris meestal bij en dan kan je 'm naar je kavel roepen als hij daar niet al is zodat je 'm kan begroeten.
Ik ben nu bij taak 7, Keer met de pup terug naar huis.
Nu heb ik de pup opgepakt en ben ik naar huis gegaan, hier heb ik ook al het huisdier neer kunnen zetten.
Echter is mijn pup nog steeds in het park, hangt ie in de lucht en kan niemand anders hem oppakken.
Hoe kan ik dit aanpakken?
Ik moest met de pup naar huis terug keren dat heb ik gedaan ik moest de pup neerzetten, ik heb de sim de pup neerlaten zetten maar als hij ergens anders heen wil dan geeft hij aan dat hij eerst de pup neer moet zetten en de pup Is nu verdwenen . niet in het park en ook niet in zijn armen. Dus ik weet niet hoe ik dit moet oplossen ik heb nog maar 6 dagen :|
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13