Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Anne81 » 12 jan 2016, 12:56 schreef:Als ik je link volg krijg ik geen vragenlijst op de ipad.
Beautevil » 08 jan 2016, 17:48 schreef:
Vaag.. ik wel! Heb je na het klikken eerst Sims Freeplay en daarna rechts Technical Support gekozen? Bij mij komt er dan wel een vragenlijst tevoorschijn.

Advertentie

Annet » 16 jan 2016, 16:02 schreef:
rremembermyname » 16 jan 2016, 14:14 schreef:Hallo!
Ik heb de missie af, alles ontgrendeld.. Maar waar kan ik de kleding voor pups/kittens vinden?
Groetjes!

In de dieren winkel , waar je ook halsbanden kan kopen , niet waar je honden enzo kan kopen , maar een ander gebouw
Afbeelding


TOP DANKJEWEL!!!!!!
Hallo

Kun je een pup en een kitten in een gezin laten wonen?
Of Is er een limiet aan huisdieren per gezin?
Bijvoorbeeld 2 honden 1 pup en 1 kitten?

Chantalle

Klopt het trouwens dat er ook shirtjes met dierenprint en dieren onesie voor je sims te verkrijgen zijn? Ik zag zoiets op YouTube vandaar....
chantalle » 19 jan 2016, 14:12 schreef:Hallo

Kun je een pup en een kitten in een gezin laten wonen?
Of Is er een limiet aan huisdieren per gezin?
Bijvoorbeeld 2 honden 1 pup en 1 kitten?

Chantalle

Klopt het trouwens dat er ook shirtjes met dierenprint en dieren onesie voor je sims te verkrijgen zijn? Ik zag zoiets op YouTube vandaar....
Je kunt per gezin 2 huisdieren
De shirtjes met dierenprint krijg je als je de puppy hobby binnen 7 dagen voltooid. De dieren onesie zijn van een evenement dat sinds vandaag loopt, je krijgt 1 onesie elke keer dat je de kitten hobby voltooid.
Hallo

Hoeveel dagen heb je voor het dieren onesie evenement?

Ik ben bij taak 9 of 10 en nu laat ik 1 sim kaas en tomaat tosti maken Tot dat ik lp heb om toch de onesie te winnen

Zijn de onesie alleen voor volwassenen of ook kinder onesie?
Alvast bedankt
Chantalle
hoort het trouwens ook dat bij taak 9 de pup alleen opgetilld en neergezet kan worden?
chantalle » 19 jan 2016, 17:18 schreef:Hallo

Hoeveel dagen heb je voor het dieren onesie evenement?

Ik ben bij taak 9 of 10 en nu laat ik 1 sim kaas en tomaat tosti maken Tot dat ik lp heb om toch de onesie te winnen

Zijn de onesie alleen voor volwassenen of ook kinder onesie?
Alvast bedankt
Chantalle
hoort het trouwens ook dat bij taak 9 de pup alleen opgetilld en neergezet kan worden?
Je hebt 7 dagen voor het evenement, en ze zijn alleen voor volwassenen
J-adriana » 21 jan 2016, 11:23 schreef:Nou.. Mijn pup was ook weg! ( heel vervelend )
En idd zoals er stond beschreven contact gehad met firemonkeys.
En hij is er weer ! :geek: :)
Superblij dat ik weer verder kan, Helaas is me tijd niet meer terug gekomen,
Maar je kan niet alles hebben :D :)
Ik had ook hetzelfde voor maar een paar dagen na ik mijn pup terug had en na ik de missie afgerond had heb ik het dierensalon gebouwd. En een dag later kreeg een 'bericht' in Sims dat ik de pup kleertjes toch gewonnen had!! Waarschijnlijk een cadeautje van firemonkey's. Ben echt heel blij!
Ik kan de missie niet starten er staat namelijk: je sim is nu te druk bezig met een andere missie, rond je huidige missie af en keer terug.
Ik weet niet wat ik moet doen ik heb alles versneld met LP en nu kan ik het nog steeds niet :roll:
Weet iemand wat het probleem is ik had eerst 4 actieve missies en nu nog 3 en geen wachtende missies.??? :?:
@Neenje111 Je kan maar 1 ontdekkingsmissie tegelijk doen. Ontdekkingsmissies starten door met een Sim te praten of bepaalde gebouwen te bouwen. Als je bijvoorbeeld bezig bent met de bouw van het winkelcentrum of het kasteel dan kan je niet tegelijk de pup op avontuur missie starten.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13