Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Hallo, ik ben ook mijn pup kwijtgeraakt nadat mijn sim de pup bij haar thuis had neergezet. Of eigenlijk was de pup al onzichtbaar toen ze hem nog vast had. Maar ik heb geen idee hoe ik mijn spel kan uploaden. Ik speel op een iPad en heb nog nooit iets in de cloud gezet. Hebben jullie aanwijzingen? Groeten, Mokie11
Ik ben bezig met de puppy missie en ik ben bij de op 1 na laatste opdracht aan gekomen. Die lijkt vrij makkelijk want je moet de dierenwinkel bezoeken maar ik had die winkel al gebouwd. Nu elke keer als ik klik op de dierenwinkel werkt hij niet en wil hij niet naar de volgende opdracht gaan. weet iemand van jullie wat ik kan doen?
Heb je nog genoeg geheugen vrij op het apparaat waarmee je speelt?

1. Zo nee, probeer dan wat geheugen vrij te maken door foto's / video's te verwijderen (eventueel eerst uploaden naar de cloud als je die nog wil bewaren) of overbodige apps te verwijderen.

2. Heb je wel genoeg geheugen vrij, dan zou ik eerst proberen of het helpt om het spel af te sluiten en vervolgens je apparaat helemaal uit te zetten. Daarna weer opstarten en proberen of het nu wel werkt.

3. Helpt dat ook niet, dan zou ik een herinstallatie van het spel proberen:
- Sla het spel eerst op in de cloud(!), anders raak je voorgang kwijt: via het menu (3 puntjes), klik vervolgens op het wolkje en kies "opgeslagen gegevens uploaden" en bevestig dit met "ja". Doe dit ook als aangegeven wordt dat het niet nodig is om je voortgang op te slaan.
- Sluit het spel af en verwijder het van je apparaat.
- Download en installeer het spel opnieuw. Zodra tijdens de installatie gevraagd wordt of het opgeslagen spel gebruikt moet worden, bevestig je dit.

Hopelijk werkt het dan weer.
Laat even weten of het gelukt is, of als je ergens vastloopt.

Succes!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13