Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

lottereesink_xx » 17 jan 2016, 15:12 schreef:Ik ben echt op het laatst en ik moet de tovernaar een high five geven maar hij is nergens te vinden niet in het park bij het huis of bij de tovernaars hut waar kan ik hem vinden??? :?: :o
Je kunt de tovenaar vinden bij de toverenaarshut.
Ik heb de missie ook zonder problemen doorlopen. Ben nu met de hobby drankjes brouwen bezig. Netjes de ketel gekocht. Ik kom alleen, na 2 volle dagen er lustig op los brouwen, niet verder dan het onzichtbaarheidsflesje. Geduld hebben of kan ik ook andere items gebruiken dan alleen de ketel? Tips welkom!
Kun je deze missie met gemak binnen de tijd halen? Want de andere tovermissie heb ik niet kunnen halen en ik wil heel graag die tovenaarshut!
adriennn » 22 feb 2016, 20:42 schreef:Kun je deze missie met gemak binnen de tijd halen? Want de andere tovermissie heb ik niet kunnen halen en ik wil heel graag die tovenaarshut!

Ik had tijd genoeg over. Ik moet wel zeggen dat ik een onregelmatig slaapritme heb. Dat scheelt denk ik wel. ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7