Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
@Avdrpas Ik heb ook erg lang gedaan over de hobby drankjes brouwen. Het is een kwestie van geluk en de ketel is inderdaad ook het enige voorwerp waarmee je de hobby kan uitoefenen. En voor de duidelijkheid: deze hobby werkt met sets. De eerste set van 3 kan je vrijspelen door het onzichtbaarheidsdrankje te maken. Daarna krijg je een nieuwe interactie "groeidrankje brouwen" en kan je de tweede rij vrijspelen etc.. Helaas kan het zijn dat bepaalde sets erg lang duren, dit is een kwestie van geluk.

Advertentie

Ik heb een brandende vraag

Ik heb de missie voltooit een leeg karvel
Maar waar kan ik het mapje vinden om het te bouwen?

Ik kan het echt niet
Avdrpas » 02 maart 2016, 08:44 schreef:
Sammy schildpad » 02 maart 2016, 00:58 schreef:Hoi hoi

Krijg je de ketelhaard met deze missie of moet je deze aanschaffen ?
Hoi Sammy,

Helaas je zult hem moeten kopen...
MM minder eerst even sparen
Nog steeds last van de bugg bij opdracht twee. Zit daar al vanaf januari vast :cry: . Super vervelend want nu kan ik niet verder, heeft veel invloed op het spelen van het spel. Kan niet meedoen aan de slaapkleding missie omdat ik het winkelcentrum niet kan bouwen. Ook de camping, Bree met de kelder missie, de makelaars missie, kasteel etc gaat allemaal niet omdat gered door magie niet afgerond kan worden. Baal er echt heel erg van. Ben al druk aan het mailen met Firemonkey alleen kom daar ook geen stap verder. Krijg alleen maar van die rare antwoorden; heb je wel genoeg opslagruimte? Heb je wel de nieuwste update, tuurlijk heb ik dat :?. Daar heb ik het eerste naar gekeken toen ik in de problemen kwam. Blijkbaar slaat mijn spel ook automatisch op dus terug gaan had geen zin want de missie was al begonnen. De blauwdruk voor het tovenaarshuis is aan me voorbij gegaan. Echt zwaar irritant omdat ik nog geen één niet optijd had afgerond. Als we het evenement wat nu loopt niet meetellen dan, want dat kan ik dus ook niet starten. Ben er super flauw van, want heb niets meer te doen nu :o

Nog meer mensen die nog steeds vast zitten?
Dat is echt ontzettend vervelend :( Ik dacht dat ze deze bug hadden opgelost met een patch aangezien ik ook geen andere mensen nadien meer hierover heb gehoord. Wel erg vervelend dat jij er nog wel steeds last van hebt.

Ik denk dat je beste kans om dit op te lossen via Firemonkeys is. Jammer dat dat tot nu toe niet echt wilt lukken. Heb je toevallig een ander apparaat waarop je De Sims FreePlay kan spelen? Of desnoods een apparaat van iemand anders dat je even kan lenen. Sommige bugs zitten namelijk niet zo zeer in savegames, maar soms heb je er alleen op bepaalde apparaten last van. Je zou dus kunnen proberen of het op een ander apparaat wel gaat.

Heb je geen ander apparaat, dan zou je het volgende kunnen proberen: Upload eerst je opgeslagen gegevens naar de cloud. Ga daarna naar de spelopties > opties (waar je ook de muziek en taal kan aanpassen) en klik op “Game opnieuw instellen”. Hierna kan je een nieuw spel beginnen of je opgeslagen spel downloaden uit de cloud. Kies dan voor de optie om je opgeslagen spel te downloaden. Ik heb geen idee of dit zal werken, maar misschien dat het helpt.
Nog een andere optie die ik zo gauw kan bedenken is om het via de Nox App Player te proberen: http://www.pinguintech.nl/2016/02/24/de ... top-of-pc/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als dat ook niet helpt dan hoop ik voor je dat Firemonkeys je verder kan helpen. Ik kan begrijpen dat dit echt een vervelende bug is die je speelplezier kan verpesten.
Helaas heb ik dat al geprobeerd, zonder succes. Een ander apparaat heb ik niet, speel via een iPhone 5s met 32GB heb expres 5GB vrij gehouden om het spel te kunnen spelen. Mochten er nog uitbereidingen komen etc. Heb Firemonkey direct op de hoogte gesteld. Vind het wel apart dat ze niet even in mijn spel kunnen komen om het op te lossen. Moest namelijk veel informatie geven en neem aan dat het via een server loopt waar zij als bedrijf toegang in hebben. De updates download ik altijd en mijn software op de telefoon is ook van de nieuwste versie. Hoop ook echt dat het oplost want zo is het spel niets aan, zonder een doel :(

Bedankt voor je reactie Nef
Je zou inderdaad verwachten dat Firemonkeys dat wel kan. Ze hebben vergelijkbare dingen ook gedaan bij andere bugs zoals bijvoorbeeld bij de missende puppy bug. Spelers moesten dan hun opgeslagen spel uploaden naar de cloud en vervolgens losten ze de bug op en kon men daarna weer verder. Dus het zou fijn zijn als zoiets bij jouw bug ook mogelijk was.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7