Dat is echt ontzettend vervelend
Ik dacht dat ze deze bug hadden opgelost met een patch aangezien ik ook geen andere mensen nadien meer hierover heb gehoord. Wel erg vervelend dat jij er nog wel steeds last van hebt.
Ik denk dat je beste kans om dit op te lossen via Firemonkeys is. Jammer dat dat tot nu toe niet echt wilt lukken. Heb je toevallig een ander apparaat waarop je De Sims FreePlay kan spelen? Of desnoods een apparaat van iemand anders dat je even kan lenen. Sommige bugs zitten namelijk niet zo zeer in savegames, maar soms heb je er alleen op bepaalde apparaten last van. Je zou dus kunnen proberen of het op een ander apparaat wel gaat.
Heb je geen ander apparaat, dan zou je het volgende kunnen proberen: Upload eerst je opgeslagen gegevens naar de cloud. Ga daarna naar de spelopties > opties (waar je ook de muziek en taal kan aanpassen) en klik op “Game opnieuw instellen”. Hierna kan je een nieuw spel beginnen of je opgeslagen spel downloaden uit de cloud. Kies dan voor de optie om je opgeslagen spel te downloaden. Ik heb geen idee of dit zal werken, maar misschien dat het helpt.
Nog een andere optie die ik zo gauw kan bedenken is om het via de Nox App Player te proberen:
http://www.pinguintech.nl/2016/02/24/de ... top-of-pc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als dat ook niet helpt dan hoop ik voor je dat Firemonkeys je verder kan helpen. Ik kan begrijpen dat dit echt een vervelende bug is die je speelplezier kan verpesten.