Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Firemonkey heeft mijn probleem opgelost :D Kan na maanden wachten eindelijk weer verder, de tovenaarshut helaas niet kunnen halen. Maar dat is niet het grootste probleem, misschien komt er ooit nog een kans op de hut ;) 'daar hoop ik dan maar op' . Ben zo blij! Denk meld het even na mijn zeurende topics :lol:

Advertentie

Ik heb de quest zelf nog niet gedaan. Als de arreslee inderdaad het probleem is wordt het lastig.

Maar ik heb gelezen dat er een bug is waarbij andere karakters ook aan tafel willen gaan zitten. En als dat het probleem blijkt te zijn, schijnt er (slechts) 1 oplossing bekend te zijn:
Het park verlaten, vervolgens weer terugkeren en vliegensvlug proberen je Sims aan tafel te zetten voordat de andere karakters dit doen. Dat schijnt wel lastig te zijn (je moet echt heel vlug zijn), sommigen hebben het al meerdere keren geprobeerd zonder succes.

Hopelijk heb je hier iets aan, het is vooralsnog de enige tip die ik heb kunnen vinden.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7