Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Mooontjuh » 17 maart 2016, 15:42 schreef:Maar als ik naar de stallen ga en erop klik, dan zegt ie: vereisten: lekker rossen volbracht. Ik heb helemaal nog geen stallen. Hoe krijg ik deze dan?
Oke ...ik had begrepen dat je die wel had , maar nog geen stallen had gebouwd :?
Dan moet je dus eerst die missie doen om hem open te spelen ...Maarja daar heb je nu niks aan :evil: ....heeeel vervelend ...zal ook wel niet bij de buren kunnen.......
Ik heb echt geen idee wat je dan kan doen...sorry ....misschien dat iemand anders iets weet
Nu zie ik wel bij actieve taken: 11 wachtende missies. Daar staat ie wel tussen, maar kan ik dus nu niet aanklikken. Ik ben op level 34, maar had het spel twee jaar niet gespeeld..... Misschien heeft het daarmee te maken, dat ie in de war is?? Twee jaar terug
Waren al deze missies er namelijk niet.....
Wat vreemd, normaal zou deze missie pas kunnen starten als je de stallen al hebt gebouwd (aangezien daar de superpeuter is). Je zei dat je een melding kreeg waardoor je deze missie kon starten, maar het is wel vreemd dat het spel daarbij geen rekening heeft gehouden dat je niet aan de vereisten voldoet.

Maar dat is dus inderdaad waarschijnlijk het probleem. De Geheime missie superpeuter is nieuwer dus ze gaan er onterecht vanuit dat je al de manege hebt gebouwd. Eigenlijk zou het niet mogelijk behoren te zijn dat je deze missie kan starten als je Lekker rossen nog niet hebt gedaan, maar helaas zijn de makers van het spel blijkbaar vergeten daarvoor een vergrendeling aan te brengen bij de melding. Er is zoals eerder gezegd nu niets meer aan te doen, je zal eerst Lekker rossen moeten halen voordat je met deze missie verder kan (tenzij het bij de buren kan, maar ik vermoed van niet).

Ik weet niet precies of er nog andere ontdekkingsmissies zijn waarbij dit ook geldt. Maar als ik jou was zou ik in ieder geval geen missies meer starten via meldingen in het spel zodat je zeker bent dat dit niet weer gebeurt. Bij ontdekkingsmissies kan je altijd nog naar de locatie (meestal het park) gaan en op de Sim klikken om de missie te starten.

Ik heb net een waarschuwing toegevoegd aan het eerste bericht. Hopelijk lezen mensen dat voor ze deze missie accepteren en erachter komen dat ze de stallen nog moeten bouwen.
Bedankt voor je reactie! Het is inderdaad te hopen dat mensen het eerst lezen, want dit is toch wel erg jammer....... Maar ja, niets meer aan te doen. Ik zal in het vervolg niks meer meteen accepteren..... Goede les :( Nu maar weekje wachten zodat ik volgende missie kan doen...... :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7