Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Er is een minicartoonheld gespot bij de stallen. De peuter van je Sim zou op ontdekking uit moeten gaan. Wie weet wat er gebeurt! De tijd voor deze missie begint met lopen als je de missie hebt geaccepteerd bij de stallen. In dit topic kan je een walkthrough vinden hoe je de Geheime missie superpeuter missie kan volbrengen. Voor deze missie heb je een peuter en de stallen nodig.

Beloningen
- Voltooi deze missie om de creatieve vingerverfhobby te ontgrendelen.
- Voltooi de missie superpeuter binnen de tijd (7 dagen) om verdien cartoonheldpakken voor je peuters.

Let op: zorg ervoor dat je de missie Lekker rossen hebt voltooid voordat je aan de Geheime missie superpeuter missie begint. Je moet namelijk de stallen bezoeken in deze missie.

Afbeelding

Afbeelding


Geheime missie superpeuter missie Walkthrough
1. Superkracht Ultra begroeten (1 minuut). Laat een peuter Superkracht Ultra begroeten bij de stallen.
2. Missie accepteren (2 minuten).
3. Een peuter naar huis sturen.
4. Een actieplan opstellen (12 uren en 30 minuten). Laat je peuter een actieplan opstellen op een schoolbord. Je kunt er eentje kopen op de peuterafdeling van de Woonwinkel.
5. Om melk en koekjes vragen (2 uren en 30 minuten). Laat een peuter een volwassen Sim om wat melk en koekjes vragen.

Afbeelding
6. Koekjes aan een peuter geven (1 minuut). Laat een volwassen Sim koekjes uit een Klassiek Muurkastje geven. Je vindt er eentje in het gedeelte 'Aanrechten' in de Woonwinkel.
7. Om tweede bord vragen (5 minuten). Laat een peuter om een tweede bord met koekjes vragen.
8. Een tweede bord met koekjes pakken (5 uren en 30 minuten).
9. Koekjes aan Superkracht Ultra geven (6 uren en 30 minuten). Laat een peuter de koekjes aan Superkracht Ultra geven voordat het Ouderschap terugkeert!
10. Rol als rechterhand accepteren (15 minuten). Laat een peuter de rol van de rechterhand van Superkracht Ultra accepteren.
11. Cartoons kijken (2 uren en 50 minuten ***). Kijk naar cartoons op televisie
12. Overwinningsdansje doen met Superkracht Ultra (5 uren en 30 minuten).
13. Ontsnappen op een hobbelpaard (12 uren en 30 minuten).
14. Terugkeren naar de stallen. Laat een peuter terugkeren naar de stallen op het Mysterieuze Eiland om Superkracht Ultra te zoeken.
15. Paard langzaam benaderen (2 uren en 50 minuten).

Afbeelding
16. Een wortel zoeken (11 uren en 30 minuten). Laat een peuter een wortel zoeken bij de stallen.
17. Een wortel aan een paard geven (4 minuten).
18. Met een paard praten (5 uren).
20. Terug naar huis gaan.
21. Een time-out nemen (19 uren ***). Laat een peuter een time-out nemen op een bed.
22. Excuses aanbieden aan een volwassene (5 minuten).
23. Samen cartoons kijken (5 uren ***). Laat een peuter samen met een volwassen Sim cartoons kijken.
24. Tikkertje met Superkracht Ultra spelen (10 seconden).
25. De geheime handdruk leren (1 dag).
26. Avonturen delen (8 uren en 30 minuten) Laat een peuter tijdens het badderen diens avonturen delen. Klik op een bad om het avonturen delen te starten. Er moet een volwassene op kavel aanwezig zijn om deze opdracht te voltooien.

Advertentie

Bij opdracht 6 moet ik de peuter een koekje geven uit de klassieke kas. Deze heb ik in de keuke staan maar als ik hem selecteer zegt mijn sims dat ik er niks mee kan. Ik heb hem al van plek verandert en heb het met een volwassen sims en een peuter geprobeerd. Wat doe ik verkeerd?
Hoi!

Kan iemand mij misschien meer vertellen...

Ik kreeg een berichtje op het beginscherm van mij ipad, dat ik de "geheime superpeuter" missie kon beginnen..

Maar nu kan ik de superbaby niet vinden op mijn stallen... HELPPP
@rremembermyname Als je die melding niet in het spel gekregen hebt, dan kan het zo zijn dat je De Sims FreePlay moet bijwerken. Controleer dus eerst of je wel de meest recente versie hebt. Verder zou je eens je ipad uit kunnen zetten (echt helemaal uit en een paar seconden uit laten) en dan opnieuw opstarten.
Nefje » 17 aug 2015, 20:22 schreef:@rremembermyname Als je die melding niet in het spel gekregen hebt, dan kan het zo zijn dat je De Sims FreePlay moet bijwerken. Controleer dus eerst of je wel de meest recente versie hebt. Verder zou je eens je ipad uit kunnen zetten (echt helemaal uit en een paar seconden uit laten) en dan opnieuw opstarten.

Oh, ik ga het even proberen. Dankje voor de reactie!
Ik weet niet of deze missie van af een bepaalde level is want bij de laatste lang haar missie kreeg ik ook telkens de melding in het begin scherm start nu de missie. terwijl ik hem de vorige keer al had voltooid. Dus niet kon starten.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 17 aug 2015, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7