Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Diana » 10 feb 2016, 21:07 schreef:
Sara » 10 feb 2016, 19:51 schreef:Hallo,
Kan iemand mij helpen met mijn missie?
Ik heb de opdracht om met een paard te praten in de stallen. Heb het al meermaals uitgevoerd, maar toch is de taak niet volbracht. Wat doe ik fout? Ik heb al geprobeerd "met paard praten" en "praten met".
Dat is wel heel erg raar! En als je het spel opnieuw opstart en het nog een keer probeert?

Bedoel je het spel afsluiten en er dan terug op? Heb ik geprobeerd...begrijp het niet. Ik dacht dat het was omdat het paard niet in de stal staat, maar ik krijg het paard er ook niet in.

Advertentie

Wat vreemd!!! En je hebt maar 1 paard?
Ik bedoelde gewoon het spel sluiten, niet verwijderen, ik dacht aan een foutje van het spel doordat hij even geen verbinding had, maar daar ligt het dus ook niet aan.
Diana » 10 feb 2016, 22:03 schreef:Wat vreemd!!! En je hebt maar 1 paard?
Ik bedoelde gewoon het spel sluiten, niet verwijderen, ik dacht aan een foutje van het spel doordat hij even geen verbinding had, maar daar ligt het dus ook niet aan.

Ik heb 2 paarden, met 1ster wel. Begrijp het ook niet. Elke missie is al gelukt in de juiste tijd. Bij deze zal het niet lukken, ben al 2dagen aan diezelfde opdracht bezig en die duurt 5u. Ik ga geen nieuwe missie kunnen beginnen zolang deze niet is afgerond. Echt vervelend.
Nefje » 11 feb 2016, 15:58 schreef:@Sara Met welke Sim probeer je dit? Misschien dat het enkel lukt met een peuter.
@nefje ik gebruik een peuter. Mijn sims spel doet raar, als ik een buur bezoek, lukt het tot ik in een huis van een buur ga,dan wordt mijn spel plots afgesloten.
@Ssra; Dit heb ik vandaag ook al tig keer gehad. Uit eindelijk kan ik weer bij een buur komen als ik het spel geheel uitschakel. Inclusief de facebook app. Daarna open ik eerst de facebook app. En dan het spel. En negen van de tien keer kan ik dan. Wel weer in het huis van de buur komen.
Hallo allemaal, ik kreeg zojuist de vraag of ik deze missie wil starten en nu moet ik met mijn peuter naar de stallen waar de superheld is. Maar ik heb nog helemaal geen stallen en weet dus niet waar ik naar toe moet? Kan iemand helpen? Bedankt alvast!
Mooontjuh » 17 maart 2016, 15:10 schreef:Hallo allemaal, ik kreeg zojuist de vraag of ik deze missie wil starten en nu moet ik met mijn peuter naar de stallen waar de superheld is. Maar ik heb nog helemaal geen stallen en weet dus niet waar ik naar toe moet? Kan iemand helpen? Bedankt alvast!
de stallen staan op het eiland , en het maakt niet uit of je daar al iets gebouwd heb , dat bouwen is alleen voor als je een paard wilt
Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7