Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Goeiemorgen allemaal,

Nou ben ik al op het einde van deze missie ( avonturen in bad vertellen) maar heb deze nu al 2x moeten doen! Zit er een bug in? Gisteren de missie al in de ochtend gestart ( is immers 8 uur zoveel) en na die tijd weer gekeken. Kom ik in dat huis is de peuter die de missie had gewoon lekker aan het rondlopen en nergens een pop up dat het compleet is. Nou opnieuw dan maar want gelukkig is er nog tijd. Afijn gisteravond maar weer de peuter deze missie laten doen, start ik weer net op, zit de peuter in bad met de volwassene erbij en staat het gewoon op 0% ! Inmiddels had deze ( weer!) klaar moeten zijn...
Heeft iemand anders dit ook? Vind het vervelend gezien ik best hard had gespaard voor lp...
Groetjes

Advertentie

Sinds de baby-update worden bij veel mensen de acties geannuleerd. Het is vreemd dat het bij jou blijkbaar enkel bij deze opdracht gebeurt. Maar het kan in ieder geval voor nu opgelost worden door af te sluiten via de homeknop (dus niet via opslaan en afsluiten in het spel) en dan het spel afsluiten. Je kan voor de zekerheid ook nadat je de actie hebt gestart het spel opslaan in de cloud. Als je het spel later opstart en de acties zijn geannuleerd, dan kan je op een tweede apparaat de savegame uit de cloud downloaden. Er gaat dan geen/amper tijd verloren. Stel bijvoorbeeld dat je aan het begin van een actie van 5 uur het spel opslaat. Vervolgens start je het spel 5 uur later op maar blijkt alles geannuleerd te zijn. Als je dan op een tweede apparaat de savegame downloadt (of je moet op hetzelfde apparaat eerst de voortgang verwijderen en dan downloaden uit de cloud. De methode met 1 apparaat probeer ik echter zelf nooit, ik vind het fijner om 2 apparaten te gebruiken maar met 1 zou ook moeten werken) dan is de actie van 5 uur voltooid.
Nefje » 27 aug 2015, 11:38 schreef:Ben je al eens naar een ander huis geweest? Probeer anders De Sims FreePlay opnieuw te starten, misschien verschijnt hij dan weer.
Dank je wel voor je antwoord :) alles geprobeerd maar hij is nergens te bekennen
heel vreemd (:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7