Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bij de missie: nanny weet raad zit ik vast. Ik moet mijn baby obsessief volgen en heb dit gedaan nu zit mijn baby echter achter de schutting en is mijn volwassene gestopt met het obsessief volgen waardoor mijn volwassene en baby beide vastzitten achter de schutting. Wat kan ik doen om dit te stoppen??

Advertentie

Als je De Sims FreePlay afsluit via de homeknop dan worden de acties niet geannuleerd als je de volgende keer het spel opstart.
Sims Stopping actions
Some players may notice their Sims actions may not be preserved when exiting and returning to the game.

To ensure your Sims actions will be preserved, do not exit the game via the "Save and exit" button.

To safely exit the game, simply suspend the application (by pressing your home button on your device), or force close the application through your Operating System's Options.
Bron: https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-u ... Top-Issues


@Cinnn Kan je niet de schutting verwijderen? Anders kan je het beste contact opnemen met de EA helpdesk of Firemonkeys

@yanka Die interactie vind je bij wastafels (die voor in de badkamer, niet bij gootstenen).
Als ik de uren zo bij elkaar optel gaat dat best lastig worden. Het hangt er een beetje vanaf hoe ver je al bent met in slaap wiegen en hoe snel je de rest achter elkaar doet. En als je geen computer met drie sterren hebt dan duren de taken 14 en 22 ook langer.
@chantalle
Je kan tijd besparen door op een ander kavel dan waar je baby woont naar zacht voedsel te zoeken en de baby dan vast met eten laten spelen. Deze interactie was bij mij toen al beschikbaar. Let hier mee wel op dat je eerst het eten zoeken voltooid en dan pas met voedsel spelen.
Ik ben bijna klaar met zacht voedsel zoeken (4 uur waar ik 2 uur vanaf haal Door 2 lp te gebruiken zal wel iets langer duren voordat de baby peuter wordt taart duurt 1 dag en kost 5 lp.) Heb 70 %voltooid van deze missie . Heb nog 2 dagen (ongeveer ) dus ik denk dat ik het net ga redden hoop ik.

Zal nog net op het randje zijn van de tijdslimiet
chantalle
Of Is het beter om helemaal opnieuw te beginnen? De baby speelt nu met haar eten (ongeveer 9 uur) de kans dat ik het op tijd red is heel erg klein lijkt mij

Misschien ben ik te laat begonnen met de missie?
Is overnieuw beginnen een idee?

Want dit koste lp terwijl ik die eigenlijk voor de taart wou gebruiken. Maar in de haast heb ik ze hiervoor gebruikt en kan de baby voorlopig geen peuter worden
wat kan ik het beste doen?

Chantalle

En mijn vader wil niet elke keer lp aanschaffen . Dus ik moet uitkijken met lp (ben nog maar een kind van 12 dus ja...)
Je kan de missie helaas niet opnieuw starten. Je kan wel helemaal opnieuw beginnen, maar dan ben je ook je Sims en andere voortgang kwijt. Persoonlijk zou ik niet te veel focussen op de beloningen en gewoon spelen wanneer je wilt. Het is natuurlijk jammer (en lastig, ik probeer toch weer altijd die beloning vrij te spelen), maar helaas zijn sommige dingen in De Sims FreePlay nu eenmaal lastig te halen binnen de tijd.
Ja dat klopt

De sims die geen missie hebben stuur ik naar hun werk en ik laat de baby slapen .
Soms heb ik de missie van het ene level af en moet ik wachten tot ik het volgende level ben. Dan ga ik met de sims spelen tot er weer een missie komt. De salsa dansers zijn ook weer in het park maar ik maak eerst de nanny missie af
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14