Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Te vroeg gejuichd... het werkt nog niet... Ik denk dat ik maar afwacht tot de volgende update. Peutermissie kan ik nu niet afronden waardoor alle andere missies niet gestart kunnen worden. Zo jammer... maar helaas, het is niet anders.
@Dimat Vreemd dat het bij jou niet werkt. Die tip komt van de makers van het spel. Bij mij is de voortgang niet meer verloren gegaan sinds ik afsluit via de homeknop. Alleen als het spel crasht ben ik vaak wel voortgang kwijt. Volgende week komt er een nieuwe update, dus hopelijk zijn dan alle problemen verholpen.

@ moon66 Heb je al bij de baby/peuterspullen gekeken?
fire-angel » 30 okt 2015, 22:41 schreef:Ik heb problemen met het uitvoeren van de quest nanny weet raad.
Ik moet mijn baby oppakken, maar dit lukt niet, mijn sims weigeren dit te doen.
Als de baby in de wieg ligt: even de wieg verplaatsen naar een plek waar ze er bij kunnen
Baby op de grond: eerst de baby even laten kruipen naar een andere plaats
Jade » 28 jul 2015, 23:33 schreef:goedeavond even een vraagje,
Wat houd niveau 10 in waarmee?
waar kan ik de nanny vinden?
alvast bedankt!
:roll:
De nanny is op een bankje te vinden in het park en niveau 10 nou dat is het level waarin je je bevind en dat zie je helemaal boven in je scherm in het midden
Hallo,
Iemand die me dringend kan helpen??
Ik moet de baby in de kinderstoel zetten maar iedere keer als ik dit probeer komen er van die voetjes boven men sim en lukt het dus niet.... Heb het al met een andere sim geprobeerd / kinderstoel verzet maar gaat nog altijd niet....
Iemand die me alstublieft kan helpen?
Alvast bedankt! X
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14