Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Kangoeroearthur » 17 jul 2017, 22:26 schreef:Ik moet mijn sim met eten laten spelen, maar als ik de baby in de kinderstoel selecteer staat die interactie er niet bij. Heb ik iets over het hoofd gezien of zo?
Tik je gewoon op de baby of met een volwassen sim in de buurt dat zou kunnen schelen
Galdor » 18 jul 2017, 00:00 schreef:
Kangoeroearthur » 17 jul 2017, 22:26 schreef:Ik moet mijn sim met eten laten spelen, maar als ik de baby in de kinderstoel selecteer staat die interactie er niet bij. Heb ik iets over het hoofd gezien of zo?
Tik je gewoon op de baby of met een volwassen sim in de buurt dat zou kunnen schelen
Ik selecteer een volwassen sim en tik dan op de baby in de kinderstoel
SimsVanIris » 02 jan 2018, 23:04 schreef:Ik loop vast :(

Ik moet ontspannen met de baby op de bank..

Dit lukt maar niet ik kan relaxen 16 uur en even zitten op de bank 5 min.. werkt niet ? Wat staat stond er bij jullie en hoe hebben jullie dit gedaan ?
doe je dit wel met een baby in je handen.
Ik speel al lang de Sims Freeplay, maar ik heb nooit aan deze missie kunnen beginnen.
Ik zit al aan niveau 55, dus ik heb de vereiste van niveau 10 zeker bereikt. Ik heb ook al veel baby's aan de stad toegevoegd, maar toch is deze vereiste niet aangevinkt, waardoor ik deze missie niet kan doen.
Kan er mij iemand helpen?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14