Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik ga het halen

Doordat ik level 11 ben en hoeders van de verloren artefacten heb voltooid kreeg ik de mogelijkheid om een schatkist te openen waar onder andere 5 lp in zaten deze heb ik gebruikt voor foto's op simbook plaatsen. Ik ben nu bij stap 23 vragen of nanny een bevriende sim kan helpen. (3 uur en 30 minuten ) daarna afscheid nemen van nanny (3 uur en 30 minuten ) heb ongeveer 1 dag om de missie te voltooien en zelfs zonder lp gaat het me alsnog lukken :D

Chantalle

Vraagje : vanaf welk level start super peuter?

Advertentie

Hoelang de actie 'in slaap wiegen' duurt is afhankelijk van hoeveel sterren de wieg heeft. Ik heb een wieg met 3 sterren gebruikt. Het zou goed kunnen dat het bij een wieg met 1 of 2 sterren een paar uren langer duurt.
@chantalle Zou je niet meer onnodig meerdere berichten achter elkaar kunnen posten? Je kan je berichten bewerken zodat het topic overzichtelijker blijft. Ook stel je nu allerlei vragen die niet allemaal met het onderwerp van dit topic te maken hebben.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14