Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vanaf niveau 10 kan je de Nanny weet raad missie starten in het park. Om deze missie te kunnen starten heb je minstens één baby nodig.

Afbeelding

Voltooi deze missie om toegang te krijgen tot:
- Nieuwe interacties voor baby's
- De hobby muzikale expressie
- Bonus: Snoezige overalls voor de kledingkast van je baby! Volbreng de Nanny weet raad missie binnen de tijd om de snoezige baby-overalls te ontgrendelen.


Nanny weet raad Walkthrough
1. De nanny ontmoeten (1 minuut).
2. Zwetsen tegen nanny Williams (15 minuten).
3. Een Sim naar een huis met een baby sturen.
4. Een baby oppakken (8 seconden).
5. Met een baby op een bank ontspannen (15 uren ***).
6. Een baby laten kruipen (3 seconden). Tik op een Sim die een baby vasthoudt en kies 'Baby laten kruipen'.
7. Een baby laten kruipen. Selecteer een baby die op de grond zit en tik op een plek om ze te laten bewegen zoals elke andere Sim.
8. Een baby obsessief volgen (6 uren en 30 minuten). Selecteer een volwassen Sim, tik op een kruipende baby en kies 'Obsessief volgen'.
9. Troep van baby opruimen. Laat een Sim de troep van de omver gestoten vuilnisbak opruimen (12 uren en 30 minuten).
10. Vuil van handen wassen (2 uren en 50 minuten ***).
11. Nanny om hulp vragen (5 uren en 30 minuten).
12. Huilen om opgepakt te worden (3 seconden). Selecteer een baby, tik op een volwassen Sim en kies 'Huilen om opgepakt te worden'.
13. In slaap wiegen (19 uren). Zorg dat je Sim een baby vasthoudt, tik op een wieg en kies 'In slaap wiegen'.
14. Bekijk Simbook (2 uren). Laat een Sim op Simbook bekijken op de computer.
15. Een baby oppakken (8 seconden).
16. Een kinderstoel kopen (§ 1000 / § 3500 / 10 SP)
17. Plaats een baby in de kinderstoel (5 seconden). Selecteer een Sim die een baby vasthoudt en tik op de kinderstoel om de baby erin te zetten. Let op dat er voldoende ruimte achter de kinderstoel aanwezig is.
18. In een koelkast zacht voedsel zoeken (8 uren en 30 minuten).
19. Met eten spelen (9 uren en 30 minuten). Selecteer een baby in een kinderstoel, tik op de baby en kies 'Met eten spelen'.
20. De nanny vragen waar ze was (15 minuten).
21. Zacht voedsel voeren (2 uren en 30 minuten). Laat een volwassen Sim een baby zacht voedsel voeren in een kinderstoel.
22. Foto plaatsen op Simbook (13 uren).
23. Nanny Williams vragen om een bevriende Sim te helpen (3 uren en 30 minuten).
24. Met een knuffel afscheid nemen van de nanny (3 uren en 30 minuten).

Advertentie

Ik heb de actie:"ontspannen met een baby op een bank" 2 keer gedaan maar de actie is nog altijd niet voltooid.
Het enige is dat mijn bank bij een huis staat van een sim. Wat moet ik doen :?:
Sinds ik deze update heb gedaan, slaat het spel acties niet meer op. Ik kan zo ook niet meer verder met de missie. Aangezien je niet 16 uur aan een stuk op het spel zit. Maar als ik hem opsla, afsluit en dan weer terug ga naar het spel later. Zijn alle acties gestopt. Wie iemand hoe dit kan?
@MAGIC Bij mij werkte die opdracht op een bank die bedoeld is voor binnen (dus geen parkbank of andere buitenmeubels). Weet je zeker dat de actie trouwens wordt afgerond? Veel mensen hebben namelijk momenteel last van het probleem dat alle interacties van Sims geannuleerd worden.

@ Hamster95 Hier hebben veel mensen ook last van sinds de laatste update. Ik had het eerst niet, maar ik heb er nu ook last van. Het is inderdaad een erg vervelend probleem. Isadore Black geeft in een ander topic de tip om je baby's te verplaatsen naar huizen zonder meerdere verdiepingen en dat heeft bij haar het probleem verholpen. Dit lijkt mij het proberen waard. Ik had zelf ook mijn baby in een huis met meerdere verdiepingen en die ga ik nu verplaatsen naar een huis met enkel begane grond om te zien of het helpt (ik doe eerst alle opdrachten achter elkaar met LP voor de walkthrough en daarna speel ik nog eens gewoon zonder LP te gebruiken).

@Joyourlife Er zijn inderdaad problemen met het opstarten: http://www.pinguintech.nl/2015/07/28/up ... t-meer-op/
De makers van het spel zijn de problemen nog aan het onderzoeken. Helaas is er nog geen update over dit probleem.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14