Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hallo,
Iemand die me dringend kan helpen??
Ik moet de baby in de kinderstoel zetten maar iedere keer als ik dit probeer komen er van die voetjes boven men sim en lukt het dus niet.... Heb het al met een andere sim geprobeerd / kinderstoel verzet maar gaat nog altijd niet....
Iemand die me alstublieft kan helpen?
Alvast bedankt! X
Afbeelding

Advertentie

Bodebaere schreef:Hallo,
Iemand die me dringend kan helpen??
Ik moet de baby in de kinderstoel zetten maar iedere keer als ik dit probeer komen er van die voetjes boven men sim en lukt het dus niet.... Heb het al met een andere sim geprobeerd / kinderstoel verzet maar gaat nog altijd niet....
Iemand die me alstublieft kan helpen?
Alvast bedankt! X
Afbeelding
Je sim moet achter/om de stoel heen kunnen lopen.
@daniquex02, heb al geprobeerd je baby in een kinderstoel te zetten?
Daniquex02 » 12 feb 2016, 11:30 schreef:Hoi,
Ik heb met de missie: Nanny weet raad, mijn koelkast doorzocht naar zacht voedsel alleen nu kan ik niet de baby met het eten laten spelen.

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Je moet de baby in een kinderstoel zetten, de baby selecteren en de interactie 'spelen met eten' uit laten voeren. Zorg voor voldoende ruimte achter de kinderstoel om de baby in de stoel te zetten.
Dag Nefje, ik kan bijna biginnen maar moet je persé zoveel levenstijl pinten hebben voor een baby? of krijg je dat gratis?, ik moet namelijk nog een paar uur met de mooie plantenpotjes missie, ik heb ook bij elk getrouwd stel al 2 kinderen ds moet ik die dan eerst laten trouwen?
:?:
Volgens mij 7 dagen
als je vip bent 3 of hoger kun je extra tijd toevoegen
mocht je buiten de tijd zijn kun je alsnog de xylofoon hobby starten
deze hobby is speciaal voor baby's
xylofoon is na de missie te koop in de dumpwinkel onder hobby's
succes :D
frankberg60 » 12 feb 2016, 14:59 schreef:
Daniquex02 » 12 feb 2016, 11:30 schreef:Hoi,
Ik heb met de missie: Nanny weet raad, mijn koelkast doorzocht naar zacht voedsel alleen nu kan ik niet de baby met het eten laten spelen.

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Je moet de baby in een kinderstoel zetten, de baby selecteren en de interactie 'spelen met eten' uit laten voeren. Zorg voor voldoende ruimte achter de kinderstoel om de baby in de stoel te zetten.
hallo ,
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb mijn baby in een kinderstoel gezet waar je omheen kan, maar ik kan" met eten spelen" niet selecteren.
Wel kan ik selecteren "voedsel geven" en "baby oppakken"
Iemand die me kan helpen ?
mvg,
laura
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14