Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik kreeg nanny ook niet aan de kant
Osiris de alien is net zo,n eigenwijs
waarom kan nanny niet gewoon op een bankje zitten ofzo? Vooral mijn kokende sims ergerde zich aan haar :oops:
ze gaat volgens mij pas weg als de hele missie af is :( frusterend maar helaas
chantalle » 06 jun 2016, 15:04 schreef:Ik kreeg nanny ook niet aan de kant
Osiris de alien is net zo,n eigenwijs
waarom kan nanny niet gewoon op een bankje zitten ofzo? Vooral mijn kokende sims ergerde zich aan haar :oops:
ze gaat volgens mij pas weg als de hele missie af is :( frusterend maar helaas
Je zou Osiris op een kavel die je niet gebruikt met een sim kunnen laten praten en vervolgens niet meer terug keren naar die kavel dan komt Osiris niet meer
Als je een wolkje krijgt met voetstapjes dan betekent dat dat je Sim die plek niet kan bereiken omdat er iets in de weg staat of het niet toegankelijk is. Als je de baby bijvoorbeeld in de kinderstoel wilt plaatsen dan moet je er goed opletten dat er een hokje vrij is achter de kinderstoel.
laurakeisleuk » 09 jul 2016, 14:49 schreef:hallo ik heb een vraagje ik kan mijn baby niet opnemen want boven mijn sis komen er altijd voetstapjes
Het kan zijn dat je de wieg verkeerd hebt geplaatst, het pijltje moet naar een open vakje wijzen, alleen dan kan je sim bij de wieg komen :)
Hey
het lukt mij allemaal tot ik aan de opdracht obsessief volgen kom, telkens dat ik op de baby tik komt er alleen het diamantje en als ik dan weer op een van de volwassene klik komt het diamantje daar te staan ik kan nu geen acties meer uitvoeren? weet iemand raad of heeft iemand dit probleem ook?
Alvast bedankt!
Ik
-Simsprobleempjes- » 09 jan 2017, 17:24 schreef:Hey
het lukt mij allemaal tot ik aan de opdracht obsessief volgen kom, telkens dat ik op de baby tik komt er alleen het diamantje en als ik dan weer op een van de volwassene klik komt het diamantje daar te staan ik kan nu geen acties meer uitvoeren? weet iemand raad of heeft iemand dit probleem ook?
Alvast bedankt!
Ik
Klik op de volwassene dan ben het diamantje actief 1 keer de baby aanraken om de interacties te krijgen.
anoniemespeler » 13 mei 2017, 15:40 schreef:Ik heb de missie al volbracht maar hoe zorg ik ervoor dat de nanny echt komt oppassen? :?:
Ehmm goeie vraag, niet, wat er gebeurd is dat de ouders na afloop meer interactie mogelijkheden hebben met hun baby's tenzij ik ergens iets over het hoofd heb gezien.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14