Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik heb een groot probleem ik wil de verdieping opdracht doen maar dat gaat niet. Dat ene vrouw staat te wachten in de park en als ik er op klik staat er dat ik eerst de meerdere verdieping afronden maar jammer genoeg kan ik dat niet en ik weet niet waarom ... het staat nergens bij opdrachten die ik nog moet doen dus ? Wat moet ik doen
Voor deze missie moet je het buurtcentrum bouwen en alle opdrachten uit de startpost uitvoeren. Daarna kan je de volgende serie die Bree geeft pas uitvoeren. Dus mischien is het slim een eerst het allereerste bericht hier te lezen.
Heel vervelend inderdaad. Er zijn zeker meer mensen die wel eens een stuk voortgang verloren zijn, maar "normaal" is dat zeker niet.

Is dit de eerste keer, of heb je hier regelmatig last van (hoe vaak?).
En was het spel eerst gecrasht, of gebeurde dit ineens tijdens het spelen of na het opstarten?
Je zou al eerder kunnen beginnen met het bakken van bananenbrood.

Als je het zó inplant dat het bananenbrood al bijna klaar is tegen de tijd dat je deze opdracht krijgt, hoef je niet nog eens 20 uur te wachten voordat je met de volgende opdracht verder kunt gaan.

Zelf lees ik de walkthrough van te voren nooit door (ik vind het juist een uitdaging om de opdrachten zonder voorkennis te doorlopen). Maar inplannen is dan natuurlijk niet mogelijk, omdat je dan van te voren niet weet welke opdrachten er gaan komen.
Je moet dan ook eigenlijk niet meer naar het perceel gaan waar je iets ingepland hebt staan zoals dat bananenbrood, met een kweek opdracht werkt het ook, anders heb je kans dat je de xp wel krijgt maar dat het niet telt voor de missie.
Okay help me uit de brand, ik blijf hangen op de opdracht bel de hulplijn via de telefoon, al een aantal keer een volwassen Sim laten bellen met de telefoonlijn maar het doet het niet, nu is mijn tijd verlopen….
Op dit moment ben ik weer aan het bellen met de telefoonlijn met een volwassene en een jonge Sim kan iemand me helpen :o :o
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7