Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Jaik Dee » 07 feb 2016, 14:56 schreef:
JudithHedda » 07 feb 2016, 12:28 schreef:De psychoanalyse duurt bij mij 6 minuten. :)
Was gelukkig bij mij ook. Anders had ik het niet op tijd af.

De eerste nieuwe verdieping kost 300.000. Hoe lang duurt de bouw ervan of is die gelijk klaar?
Bouw is gelijk klaar. De verdiepingen worden overigens wel duurder naarmate je meer verdiepingen hebt, de tweede kost bijvoorbeeld 500.000
Ze hebben echt behoorlijk zitten sleutelen aan deze missie.

'Verbouwingen voor meerdere verdiepingen' (6 dagen)
3. Praat met Woppie (5 minuten - 2 minuten)
5. Houtmeesterwerk (9 uren - 12 uren en 30 minuten)
6. Ga naar Woppie toe voor een psychoanalyse (16 uren en 30 minuten - 7 minuten)
7. Leg ideeën uit aan Woppie (4 uren en 20 minuten - 3 minuten en 30 seconden)
8. Bel de hulplijn van de woonwinkel (19 uren *** - 10 uren en 30 minuten **)
12. Maar de eerste set houtsnijwerken
13. Ga creatief kletsen met een Sim (12 uren en 30 minuten - 2 minuten en 48 seconden)
14. Bel de hulplijn van de woonwinkel (19 uren *** - 10 uren en 30 minuten **)
15. Praat met Woppie (5 minuten - 2 minuten)
16. Ga naar Woppie toe voor een psychoanalyse (16 uren en 30 minuten - 7 minuten)
Nee hoor, zeker niet. Het is juist ontzettend handig omdat het zo voor mij een stuk makkelijker is aan te passen. Dus ik ben er erg blij mee :)
Zeker als er zulke grote verschillen zijn is het voor mensen die de missie nog moeten doen handig om te weten wat de actuele tijden en opdrachten zijn.
@anne_rik Je vraag hoort eigenlijk niet thuis in dit topic. Maar om een trap neer te kunnen zetten moet je een kamer hebben op de tweede verdieping die groot genoeg is. Er moet zowel beneden als boven voldoende ruimte zijn voor de trap. Let op dat je 'm beneden plaatst (dus als je de verdieping niet kan zien), aangezien het spel anders denkt dat je een trap wilt plaatsen naar de volgende verdieping (die je nog niet hebt).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7