Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Oh, dat is grappig, ik denk dat de volgorde dan niet voor iedereen hetzelfde is? Of veranderd? Want het restaurant heb ik al. Ik vermoed dat de tieners bij mij als volgende komen. Althans, die zie ik als eerste als ik de opdrachtenrij aanvink en ik heb al een tijdje twee kinderen rondlopen, dus ik hoop het ^.^
Overigens ben ik nu al twee dagen bezig dat derde houtsnijwerkje te bemachtigen. Het tweede en derde rijtje zijn al compleet, maar hij vertikt het de laatste uit het eerste rijtje te maken. Ik ben dus blij dat ik er geen lp aan verspild heb haha. Dat mini-spelletje met die houten pop is wel grappig trouwens, net als met die vis.

Advertentie

Het is goed dat je dat zegt, de volgorde is op dat punt inderdaad aangepast. Ik heb het nu gewijzigd zodat het weer klopt met de officiële volgorde. De tienermissie is inderdaad de volgende :)

En ja, die hobbycollecties kunnen lastig zijn. Je kan eventueel meerdere Sims aan de gang zetten zodat je 'm sneller verdient.
Maak de eerste set houtsnijwerken en ik heb op de trap geklikt en Dan gebruik de trap en Ben gewoon naar Boven gegaan (gewoon Boven Klikken waar je Helen wil) en alles lukt Niet maar Ben wel bij de vorige opdr. dat je je eerste houtsnijwerk moest maken en toen lukte het gewoon dus wet het echt Niet meer
Wat lukt niet precies? Het is overigens niet zo dat je telkens een nieuw houtsnijwerk vindt. Bij de opdracht van om de eerste set houtsnijwerken te maken (hiervoor moet je de eerste rij van drie houtsnijwerken vinden) kan je dan ook het beste meerdere Sims inzetten zodat het sneller gaat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7