Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

@Alanahulp Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze bug gehoord. Wat gebeurt er als je Sim naar boven probeert te gaan? Gebruik je een volwassen Sim en hoe probeer je naar boven te gaan? Geef je ze meteen een actie op de eerste verdieping of laat je ze de trap gebruiken of klik je ergens op de eerste verdieping zodat ze daarheen lopen? Je zou eens een andere Sim kunnen proberen en vervolgens meerdere manieren uittesten.
Ik zit met een probleempje
Bree loopt in minn park en vertelt me dat ik de missie 'balkons' pas kan doen als ik de meerdere verdiepingen heb gedaan. Dus nu keek ik hier en staat er dat ik het buurthuis moet bouwen, afijn ik op t buurthuis klikken.. die mij dan doodleuk vertelt dat een eis voor het bouwen is dat ik de meerdere verdiepingen missie moet hebben volbracht.
ligt t nou aan mij.. kan ik de verdiepingen missie op een andere manier starten?

Update: Oh, laat maar, heb op een andere thread al gevonden hoe het zit
Alanahulp » 08 jan 2016, 20:01 schreef:Weet ik maar ik kan de trap Niet op komen

Weet u misschien hoe ik hem anders voltooien (de taak)


Misschien staat de trap beneden of boven te dicht op de muur , dan kunnen ze niet erop / eraf , of er staat iets te dichtbij , zodat ze er niet langs kunnen
ook bij deze zijn de tijden aardig veranderd en is makkelijk te halen binnen de tijd, ik moest zelfs nog eerst geld bij elkaar sprokkelen om het buurtcentrum te bouwen...
6 is ong 6.30 min geworden
7 is 4.30 min
8 is ong 10 uur, en idd het handigst als je er 2 op verschillende plekken laat bellen ook ben ik bananenbrood gaan bakken nu, kan ook evt al eerder al je deze maar niet aantikt voor de opdracht komt.
12 duurde bij mij even voor ik ze alle drie had, dus kunt miss zorgen dat je er al wel 2 hebt...
13 is 2.30 min
14 kun je nu aanklikken heb je nl bij 8 al klaar gezet
16 is 7min

suc6 gr saskia
Hoi! Is er inmiddels iemand anders die ook het probleem met de trap heeft? Of is er inmiddels al meer bekend over een bug?

Ik heb zelf geen problemen gehad met deze opdracht, maar bij m'n moeder geeft de sim aan dat er iets in de weg staat en daardoor niet naar boven kan. Hebben meerdere dingen geprobeerd maar het mag niet baten helaas. :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7