Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Met de "In de zwemstemming" missie kan je zwembaden voor je Sims vrijspelen. In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je deze missie moet volbrengen.

Beloningen
- Volbreng deze missie om het Zwemcentrum en de mogelijkheid om zwembaden aan huizen toe te voegen en de hobby sportduiken te ontgrendelen.
- Volbreng deze missie binnen de tijd om een volleybalnet voor je zwembaden te ontgrendelen.


In de zwemstemming Walkthrough
Versie 1 (je krijgt hiervoor 2 dagen de tijd)
Afbeelding

Afbeelding
1. Bouw het zwemcentrum. De vereisten voor de bouw van het zwemcentrum zijn afhankelijk van hoeveel openbare gebouwen je al hebt gebouwd in je stad.
2. Stuur een Sim naar het zwemcentrum.

Afbeelding
3. De glijbaan van het zwemcentrum bewonderen (4 seconden).
4. Bekijk voorzichtig de duikplank (er angstig uitzien, 1 minuut).

Afbeelding
5. Vraag Woppie om advies (6 minuten).

Afbeelding
6. Let op in een badmeesterstoel (6 minuten en 24 seconden, maar opdracht wordt meteen voltooid).
7. Gebruik een duikplank (korte sprong, 10 minuten).
8. Bekijk voorzichtig de waterglijbaan (er angstig uitzien, 10 uren en 30 minuten).
9. Wees aardig tegen een Sim (1 minuut).
10. Gebruik de glijbaan (2 uren en 50 minuten).
11. Spetter een Sim nat in het zwembad (spetteren, 10 seconden).
12. Gooi een Sim omver in het zwembad (flippen, 4 seconden).
13. Klets met een Sim in het zwembad (4 minuten).
14. Praat met Woppie (30 seconden).
15. Praat opnieuw met Woppie (langzaam met Woppie praten, 3 minuten).
16. Gebruik de glijbaan (2 uren en 50 minuten).

Afbeelding

Afbeelding

Versie 2 (je krijgt hiervoor 6 dagen de tijd)
1. Bouw het zwemcentrum. De vereisten voor de bouw van het zwemcentrum zijn afhankelijk van hoeveel openbare gebouwen je al hebt gebouwd in je stad.
2. Stuur een Sim naar het zwemcentrum.
3. De glijbaan van het zwemcentrum bewonderen (4 seconden).
4. Bekijk voorzichtig de duikplank (er angstig uitzien, 12 uren).
5. Vraag Woppie om advies (8 uren en 30 minuten).
6. Let op in een badmeesterstoel (6 minuten en 24 seconden, maar opdracht wordt meteen voltooid).
7. Gebruik een duikplank (korte sprong, 10 minuten).
8. Bekijk voorzichtig de waterglijbaan (er angstig uitzien, 13 uren).
9. Wees aardig tegen een Sim (1 minuut).
10. Gebruik de glijbaan (2 uren en 50 minuten).
11. Spetter een Sim nat in het zwembad (spetteren, 10 seconden).
12. Gooi een Sim omver in het zwembad (flippen, 4 seconden).
13. Klets met een Sim in het zwembad (4 minuten).
14. Praat met Woppie (10 minuten).
15. Praat opnieuw met Woppie (langzaam met Woppie praten, 1 dag).
16. Gebruik de glijbaan (2 uren en 50 minuten).


Wijzigingen in taken en tijden
Soms veranderen er tijden of taken. Hieronder vind je een overzicht van de wijzigingen (deze zijn verwerkt in versie 1).
Mydwryl schreef: 4. Bekijk voorzichtig de duikplank (er angstig uitzien, 12 uren) - 1 minuut
5. Vraag Woppie om advies (8 uren en 30 minuten) - 6 minuten
8. Bekijk voorzichtig de waterglijbaan (er angstig uitzien, 13 uren) - 10 uren en 30 minuten
14. Praat met Woppie (10 minuten) - 30 seconden
15. Praat opnieuw met Woppie (langzaam met Woppie praten, 1 dag) - 3 minuten
Volgende missie: De verborgen eenhoorn
Vorige missie: Een peutermissie

Advertentie

Ok Dank u wel

Maar speel je meer zwemkleding vrij na het voltooien van in de zwemstemming?

Is er trouwens ook een manier om de sims na levensvormen en nalatenschap in leven te houden zag op een YouTube filmpje dat er een stierf

Alvast bedankt

Chantalle
Er is nu eenmaal weinig zwemkleding verkrijgbaar. Er is in de onlinestore een zwemkledingbundel verkrijgbaar, maar dat kost echt geld en er zit geloof ik ook niet zoveel in. Ik weet niet precies of je deze missie gehaald moet hebben om 'alle' zwemkleding te zien. Hoeveel zwemkleding zie je nu via de kledingkast?
Ok Dank u

Ik denk dat ik dan het winkelcentrum moet bouwen. Als ik extra (zwem) kleding wil . Ik zag op YouTube een filmpje van iemand die veel zwemkleding voor freeplay heeft maar ik denk dat winkelcentrum bouwen de enige optie is

Bedankt
Chantalle
Je kan helaas geen zwemkleding in het winkelcentrum kopen. Ik heb zelf het winkelcentrum gebouwd (niet alle winkels, maar je kan zien wat er in de andere winkels wordt verkocht) en ik heb net nog eens gecheckt en ik zie geen zwemkleding. Ik denk dat die mensen de zwemkledingbundel in de online store hebben gekocht. Je kan deze bundel enkel kopen voor echt geld en helaas niet op een andere manier vrijspelen.