Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

@Meikesims Wanneer ben je voor het eerst begonnen met het spelen van De Sims FreePlay?
Vroeger was die opdracht inderdaad 1 dag dus ik ben benieuwd of ze dat weer hebben veranderd of dat je nog de oude versie van de missie krijgt omdat je eerder met De Sims FreePlay bent begonnen.
@Meikesims Bedankt voor de informatie, dat zou het dus waarschijnlijk verklaren waarom je de oude versie kreeg.

Ik heb de oude versie nu ook in het eerste bericht gezet. Bij de oude versie krijg je 6 dagen en bij de nieuwe versie (met de kortere tijden) krijg je 2 dagen de tijd. Ik weet niet precies wanneer je welke versie krijgt, maar aan de hoeveelheid tijd die je krijgt kan je zien welke versie je zal krijgen.

@Samantha88 Voor jou dezelfde vraag, ben je veel eerder begonnen met De Sims FreePlay? Dat is waarschijnlijk de reden dat je de oude versie van de missie kreeg.
Hoi hoi, ik heb de missie "in de zwemstemming" gekregen. Maar omdat ik al een keer eerder de sims had, dacht ik "laat ik hier maar geen geld aan besteden". Want ik vind het zwembad helemaal niet zo leuk. Ook kost het veel geld en ik weet nog van vroeger dat gebouwen soms wel is 2.600.000 euro kostten. Dat kwam vooral omdat ik nuttelozen gebouwen had. Maar mijn vraag is dus, gaat de missie vanzelf weg of gaat hij pas weg als je hem voltooid?