Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
chantalle » 05 jul 2015, 16:35 schreef:hallo....

ik heb wat vragen over de missie in de zwemstemming
wanneer is er zwemkleding beschikbaar?
is er voor peuters en tieners andere zwemkleding dan voor volwassenen?
en waar kan ik zwemkleding kopen?

alvast bedankt

m.v.g.
chantalle
Volgens mij kan je op de één of andere manier wel zwemkleding kopen. Ik heb namelijk zelf ook zwemkleding, maar niet alleen die standaard dingen. Ik heb met sterretjes en vlinders, roze en blauwe badpakken, grote en kleine zwembroeken en zelfs voor peuters! Ik en Mijn zusje hebben ook de missie "in de zwemstemming" gedaan. Ik heb een winkelcentrum en zij niet, maar alleen IK heb zwemkleding. Waarschijnlijk krijg je, als je de missie hebt voltooid én je hebt het winkelcentrum, dat je dan zwemkleding kan shoppen :)
Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

chantalle » 15 jul 2015, 20:20 schreef:ik heb wel de kostuum en zwem winkel maar wat kun je allemaal kopen in het winkelcentrum?
Heel veel, ook voor iedere sim die in het water kan :)
Afbeelding
Afbeelding
Dit is een gedeelte van vrouwen :)
Chantalle gaf aan dat ze ongeveer 6 badpakken en 6 bikini's had. Ik zie op de screens van Ranibeestje 7 bikini's en 6 badpakken. Ik had zelf eerst ook niet de eerste paarse bikini meegeteld, dus ik denk dat jullie het over dezelfde zwemkleding hebben. Ik heb net nogmaals gecontroleerd en er wordt geen zwemkleding verkocht in het winkelcentrum. De enige plek waar zwemkleding wordt verkocht is de kostuum- en zwemkledingwinkel. Als je die niet hebt gebouwd dan kan je geen zwemkleding kopen of aanpassen.

Dit staat ook op de officiële site:
Q: Where do I buy Swimsuits for my Sims?
A: Swimsuits can be purchased from the Store. Choose the age and gender of the Sim you wish to shop for and then select the Swimwear option. Now you can select from a range of swimsuits.

Q: How do I get more swimsuits, like the Mankini?
A: These can be purchased from the Specials Tab in the Online Store. After it has been purchased, those swimsuits will be available in the Swimwear section of the Wardrobe.
Na een lange pauze (ik wilde sparen) heb ik deze missie afgerond. Er waren wel wat andere tijden in mijn spel dan in de walkthrough:

4. Bekijk voorzichtig de duikplank (er angstig uitzien, 12 uren) - 1 minuut
5. Vraag Woppie om advies (8 uren en 30 minuten) - 6 minuten

8. Bekijk voorzichtig de waterglijbaan (er angstig uitzien, 13 uren) - 10 uren en 30 minuten

14. Praat met Woppie (10 minuten) - 30 seconden
15. Praat opnieuw met Woppie (langzaam met Woppie praten, 1 dag) - 3 minuten
Ik doe het graag, moet ik toegeven.
De verborgen eenhoornmissie is ook wat anders op een flink aantal punten (tot nu toe 10 van de 13 voltooide onderdelen). Als ik die klaar heb komt er wel een posting bij die walkthrough terecht.
Nu heb ik wel het idee dat het spel me gewoon al beu is. Ik roetsj er op het moment doorheen; bijna alle onderdelen zijn ingekort :lol: