Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
molletje83 » 27 mei 2015, 19:32 schreef:
vdw.anja » 26 mei 2015, 21:43 schreef:Ik heb de missie vredig balkon afgerond binnen de tijd. Maar bree staat niet bij het buurthuis voor de keldermissie te starten. is er iem met hetzelfde probleem of heb ik iets verkeerd gedaan of gemist? :cry:
gr anja
Je krijg van zelf een melding als ze er weer is
Bij mij hoefde ik deze missie niet te starten door op Bree te klikken maar het logootje wat op de brug stond in het park.. Daar liep bree overigens zelf ook rond..

Advertentie

Katriend » 11 okt 2016, 14:56 schreef:Ikzelf heb geen huisdier. Hoe kan ik deze opdracht doen binnen de tijd?
Je hebt wel een huisdier nodig. Ik weet niet zeker of het ook bij je buren kan die wel huisdieren hebben. Heb je wel al een dierenwinkel? Of moet je alleen maar een huisdier kopen?
Als je het echt binnen de tijd wil hebben en bij je buren lukt het niet dan zou je misschien eventueelde dierenwinkel kopen en via lp laten voltooien (als je genoeg hebt) en een huisdier kopen en snel verder gaan met de missie.
Appelster » 12 jan 2017, 15:10 schreef:Hoelang ben je uiteindelijk bezig met deze missie
In het allereerste bericht zie je de tijden erbij staan.
Aangezien het al een oud bericht is zullen de tijden wel wat anders zijn inmiddels, maar dat weet ik niet precies.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13