Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Mireille » 27 jul 2016, 19:51 schreef:Ik moet voor 2000 de kelder inrichten. Heb dit gedaan maar het telt niet en nu kan ik niet meer vinden in welk huis ik de kelder heb gebouwd!!!
Oh dat is jammer!
Je kan zien in welk huis je de kelder hebt gebouwt aan het verdiepingstekentje op je kavel, ben je op de begane grond en zie je een pijltje omlaag? Dan zit daar de kelder :)

Advertentie

Hoi ik ben nieuw hier dus sorry als ik het op de verkeerde plaats vraag. Maar ik ben bij de opdracht dat ik in m'n kelder ultieme filmmarathon moet kijken maar nu heb ik mijn kelder de klein gebouwd er past net een trap in maar m'n Sims kunnen de trap niet gebruiken omdat die meteen tegen de muur staat beneden.. En groter maken lukt me ook niet ik krijg steeds de melding dat ik eerst deze opdracht van Bree moet afmaken, weet iemand hoe ik toch m'n kelder groter maak of deze opdracht kan afmaken?
de film marathon is een beetje onduidelijk ..die is in het klushuis 21 uur en ergens anders weer 23en een half uur. dus geen 19 uur ,er staat ook niet bij of je de marathon op eigen kavel moet kijken of in het klushuis ..alleen of met meerdere .is wel verwarrend
Estrella » 17 sep 2016, 22:41 schreef:de film marathon is een beetje onduidelijk ..die is in het klushuis 21 uur en ergens anders weer 23en een half uur. dus geen 19 uur ,er staat ook niet bij of je de marathon op eigen kavel moet kijken of in het klushuis ..alleen of met meerdere .is wel verwarrend
De tijden liggen aan hoeveel sterren de tv heeft, is de tv 1 ster dan duren de taken langer dan met een tv van 2 of zelfs 3 sterren.
Als je twijfelt over welke locatie, zet 1 sim aan de filmmarathon in het klushuis en de andere in een van je eigen huizen :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13