Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bree, de Klusmeid, is weer terug! Misschien is ze deze keer wel hier om kelders te bouwen. Ga snel met haar praten in het Buurtcentrum!

Beloningen
Voltooi Bree's nieuwe klusproject om toegang te krijgen tot het volgende:
- Ruime kelders voor al jouw ondergrondse plannen.
- Decoraties in kelderthema's.
- Zorg dat je deze missie binnen de tijd afrondt om toegang te krijgen tot de fantastische villa van Bree: het Klushuis!

Afbeelding


Klushuizen: Koningskelder Walkthrough
1. Bree opvrolijken (5 minuten).
2. Met Bree naar het Klushuis gaan. Tik op Bree om een Sim met haar mee te laten gaan naar het Klushuis.
3. Simbook op een computer controleren (Simbook bekijken, 41 minuten).
4. Obsessief stemmen op een computer (8 uren en 30 minuten).
5. Deelnemen aan interview met Bree (1 dag).
6. Bestudeer de kelder in het Klushuis (3 uren en 30 minuten).
7. Thuis met een huisdier spelen (4 minuten).

Afbeelding
8. Een huisdier 3 schatten laten vinden. Tik op het huisdier van je Sim en vraag het beest om een schat te vinden. Doe dit drie keer.
9. Kennis met Bree delen (12 uren en 30 minuten).
10. Bree naar de enquête vragen (5 minuten).
11. Aardbeien telen (1 dag). Deze taak kan ingepland worden op een andere kavel.
12. Maak een 'dubbel shot'-koffie (dubbele shots – 48 seconden bij een koffiezetapparaat met 3 sterren).
13. Bree voedsel brengen (12 uren en 30 minuten).
14. Bree een grap vertellen (2 minuten).

Afbeelding
15. Een kelder bouwen. Ga naar huis en bouw daar een kelder. Open de Woonwinkel om het tabblad 'Kelder' te vinden, met daarop instructies voor de bouw!
16. Meubilair en elektronica kopen (§ 2000).
17. De ultieme filmmarathon op televisie bekijken (19 uren).
18. Kijken hoe het met Bree gaat (4 uren en 30 minuten).
19. Bree omhelzen (54 minuten).
20. Alle Sims het Klushuis laten verlaten.
21. De fans opjutten op een computer (8 uren en 30 minuten).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wijzigingen in taken en tijden
* Soms veranderen er tijden of taken. Hieronder vind je een overzicht van de wijzigingen.
Lisabetta schreef:3. Simbook op een computer controleren (Simbook bekijken, 14 minuten). Bij mij 41 minuten
4. Obsessief stemmen op een computer (6 uren). Bij mij 8 uur en 30 minuten
darani schreef:Kijken hoe het met Bree gaat (taak 18) noemt nu aanmelden en duurt 4 uren en 30 minuten (ipv 5 minuten)

Omhelzen (taak 19) duurt nu 54 minuten (ipv 2 minuten).

En bij stap 16 moet je maar 2000 simdollars meer spenderen aan meubels en electronica (ipv 8000).

Advertentie

Klopt, dat was een foutje. Ik heb het inmiddels aangepast.

@ molletje83
Afbeelding
Er is inderdaad een bug dat Bree niet stopt met eten. Je kan dit proberen op te lossen door alle Sims het klushuis te laten verlaten en volgens de sims freeplay af te sluiten. Start vervolgens je apparaat opnieuw op. Daarna kan je De Sims FreePlay opnieuw starten en een Sim naar het klushuis sturen om nogmaals te proberen.

Werkt bovenstaande niet, blijf dan op Bree klikken. Ik had zelf ook last van deze bug en op een gegeven moment kreeg ik te zien dat Bree nog met een interactie bezig was. Deze heb ik toen geannuleerd door op het rode kruisje te drukken en toen kon verder met de missie. Het kan zijn dat je dit niet meteen krijgt, ik heb ook vaak moeten klikken voordat dit verscheen.
Nefje » 23 mei 2015, 11:49 schreef:Klopt, dat was een foutje. Ik heb het inmiddels aangepast.

@ molletje83
Afbeelding
Er is inderdaad een bug dat Bree niet stopt met eten. Je kan dit proberen op te lossen door alle Sims het klushuis te laten verlaten en volgens de sims freeplay af te sluiten. Start vervolgens je apparaat opnieuw op. Daarna kan je De Sims FreePlay opnieuw starten en een Sim naar het klushuis sturen om nogmaals te proberen.

Werkt bovenstaande niet, blijf dan op Bree klikken. Ik had zelf ook last van deze bug en op een gegeven moment kreeg ik te zien dat Bree nog met een interactie bezig was. Deze heb ik toen geannuleerd door op het rode kruisje te drukken en toen kon verder met de missie. Het kan zijn dat je dit niet meteen krijgt, ik heb ook vaak moeten klikken voordat dit verscheen.
Ik ga het proberen hopen dat het lukt.

Update 12:56
Het is gelukt toen ik terug kwam zat hij nog te eten een keer op hem geklikt en ik kon de taak annuleren
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13