Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
BeYhana schreef:Wat als ik geen huisdier heb en niet genoeg simdollars heb om de dieren winkel te kopen?
Het schijnt dat als je in het park gaat vissen en opgegeten wordt door die grote vis, de opdracht ook voltooit. Misschien dien je dan ook eerst alle drie de bubbels die boven de grote vis verschijnen, te verzamelen, maar dat weet ik niet zeker.
Of dit inmiddels is aangepast of nog steeds werkt, zul je moeten uitproberen.

Anders blijft er waarschijnlijk niets anders over dan eerst genoeg geld te verdienen en de dierenwinkel te kopen, maar dat vertraagt je voortgang natuurlijk flink.

Advertentie

Sim Plist » 14 mei 2021, 23:36 schreef:
Moniek schreef:Moet je hiervoor een huisdier hebben
Normaal gesproken wel, maar als dat echt een probleem is, kun je proberen wat ik in een vorig bericht schreef (zie bericht #45771 08 apr 2020, 00:42).
Ja dat is best wel een probleem dus kan je mij pls helpen ik zal dat zo fijn vinden
Sim Plist schreef:
Moniek schreef:
Ja dat is best wel een probleem ik heb een huis verkocht en dierenwinkel kost. 350 en nu merk ik dat er geen normale prijzen. Ik vindt dat niet normaal en niet fijn dus kan je mij alsjeblieft helpen misschien een nieuwe update van de dierenwinkel. Dat zou super handig zijn dat wil ik zo graag en hopelijk kan je dat voor mij. Die huisdier nauw die kosten veel ik snap niet waarom die zo duur zijn.
Even voor de duidelijkheid:
Op dit forum is iedereen een speler van dit spel, net als jij. Er zijn dus geen spelmakers hier die iets aan het spel kunnen veranderen.
Het enige wat we hier kunnen doen is elkaar helpen door tips te geven en proberen vragen te beantwoorden. Ik speel al wat langer, vandaar dat ik ook regelmatig vragen kan beantwoorden.

De prijzen lijken hoog, maar als je wat verder bent in het spel zal je merken dat je ook snel veel geld kan verdienen. Een Simdollar heeft ook niet de waarde van wat in werkelijkheid een dollar of een euro zou zijn.

Een tip om snel veel simdollars en Levenspunten (LP's) te krijgen:
Zet een aantal (bijv. 5 tot 10) fornuizen naast elkaar, bijv zoals hier beneden op de afbeelding:

Afbeelding

Laat vervolgens 5 tot 10 Sims het gerecht van 1 minuut (kaas en tomaat op toast) maken. Hiermee kun je hobbyvoorwerpen verzamelen. Als je dat vaak genoeg herhaalt tot je alle voorwerpen verzameld hebt, levert dat uiteindelijk Simdollars en LP's op.

Maar verwacht niet in korte tijd schatrijk te kunnen worden, dat gaat niet in dit spel. Het zou ook gauw gaan vervelen als je meteen maar alles zo kan kopen.

Succes ermee!
Sim Plist » 15 mei 2021, 12:33 schreef:Even voor de duidelijkheid:
Op dit forum is iedereen een speler van dit spel, net als jij. Er zijn dus geen spelmakers hier die iets aan het spel kunnen veranderen.
Het enige wat we hier kunnen doen is elkaar helpen door tips te geven en proberen vragen te beantwoorden. Ik speel al wat langer, vandaar dat ik ook regelmatig vragen kan beantwoorden.

De prijzen lijken hoog, maar als je wat verder bent in het spel zal je merken dat je ook snel veel geld kan verdienen. Een Simdollar heeft ook niet de waarde van wat in werkelijkheid een dollar of een euro zou zijn.

Een tip om snel veel simdollars en Levenspunten (LP's) te krijgen:
Zet een aantal (bijv. 5 tot 10) fornuizen naast elkaar, bijv zoals hier beneden op de afbeelding:

Afbeelding

Laat vervolgens 5 tot 10 Sims het gerecht van 1 minuut (kaas en tomaat op toast) maken. Hiermee kun je hobbyvoorwerpen verzamelen. Als je dat vaak genoeg herhaalt tot je alle voorwerpen verzameld hebt, levert dat uiteindelijk Simdollars en LP's op.

Maar verwacht niet in korte tijd schatrijk te kunnen worden, dat gaat niet in dit spel. Het zou ook gauw gaan vervelen als je meteen maar alles zo kan kopen.

Succes ermee!
Maar hè er kan toch wel wat veranderen.

En kan het ook met een konijn.
Moniek schreef:Maar hè er kan toch wel wat veranderen.
Alleen de makers van het spel kunnen iets veranderen. Maar dan zal je in het Engels, bijv. via hun Facebookpagina, die vraag moeten stellen.
Moniek schreef:En kan het ook met een konijn.
Ik heb die vraag zojuist hier beantwoord:

viewtopic.php?f=27&p=46504#p46504
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13