Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Volbreng de Er hangt liefde in de lucht missie om je Sims te kunnen laten trouwen. In dit topic kan je een walkthrough vinden hoe je deze missie kan volbrengen.

Beloningen
- Volbreng deze missie binnen de tijd (2 dagen) om de Trouwbundel te ontgrendelen. Hierin vind je geweldige kleding voor bruiden en bruidegoms.
- Als je deze missie volbrengt ontgrendel je de mogelijkheid om Sims te laten trouwen. Hiervoor hoef je niet de missie binnen de tijdslimiet te halen.


Er hangt liefde in de lucht Walkthrough
1. Snel afspoelen onder de douche (6 seconden bij een douche met 1 ster).

Afbeelding
2. Krijg 2 Sims in één huis. Klik in de Simtracker op het fluitje bij een Sim om die Sim naar de kavel waar je bent te roepen.
3. Laat een Sim romantisch wezen met een andere Sim (wees romantisch, 1 minuut).
4. Espresso maken (20 seconden bij een koffiezetapparaat met 1 ster).
5. Flirt met een andere Sim (5 minuten).
6. Vorm een ontluikende liefde. Laat 2 Sims romantisch doen tot er een ontluikende liefde ontstaat.
7. Laat 2 Sims naar een film kijken. Dit doel is meteen volbracht als je de tweede Sim laat meedoen. Je kan daarna eventueel de actie annuleren.

Afbeelding
8. Vorm een date-relatie. Blijf romantisch doen tot hun relatie zich verder ontwikkelt en ze aan het daten zijn.
9. Laat een Sim een andere Sim op de wang zoenen (2 seconden).

Afbeelding
10. Stuur een Sim naar huis. Klik in de Simtracker op het huisicoontje om een Sim naar huis te sturen.
11. Een dutje doen (hazenslaapje, dit duurt 27 minuten in een bed met 2 sterren).
12. Teel uien bij een tuinperk (7 uren).
13. Breng 2 Sims samen in hetzelfde huis.
14. Wees romantisch tegen een andere Sim. Laat 2 Sims romantisch doen met elkaar (1 minuut).
15. Handen goed reinigen (1 uur en 40 minuten bij een wastafel met 3 sterren).

Afbeelding
16. Partners worden. Laat 2 Sims romantisch tegen elkaar doen tot ze partners van elkaar zijn.

Afbeelding
17. O jaa! Laat twee Sims O jaa! bedrijven (5 minuten).

Afbeelding
18. Koop 2 rozen. Je kan deze gratis aanschaffen in de woonwinkel bij de bomen, planten en bloemen.
19. Ga je verloven (aanzoek doen, 6 seconden).
20. Bellen over verloving (4 uren en 30 minuten bij een telefoon met 1 ster).
21. Zorg dat twee verloofde Sims gaan samenwonen. Tik op de verloofde van je Sim en vraag hem of haar om bij je in te trekken (samenwonen? 6 seconden).
22. Breng 3 Sims samen in hetzelfde huis.
23. Trouwen (6 seconden). Om met elkaar te trouwen moet je eerst 2 verloofde Sims romantisch tegen elkaar laten doen tot de relatiebalk vol is.

Afbeelding

Volgende missie: Baby's geen bezwaar
Vorige missie: Geld groeit aan bomen

Advertentie

Ik heb zojuist de missie afgerond, maar (misschien door een nieuwe update) zit stap 11, heg hazenslaapje, niet meer in de missie. Daarnaast duurt het handen wassen van stap 15 mazrliefst 2 uur. Desalniettemin ben ik erg blij dat deze website zoveel info over de missies geeft...

Groet,
Daan70
Het kan wel eens gebeuren dat er taken of tijden veranderen na het schrijven van de walkthrough. Daar kan ik helaas weinig aan doen. Bij taak 15 had ik een fout gemaakt zie ik nu, dit had niet 1 minuut en 40 seconden moeten zijn maar 1 uur en 40 minuten. Bedankt voor het doorgeven, ik heb het nu aangepast. Het kan ook zo zijn dat de taak nu 2 uren duurt, maar taken duren langer bij een voorwerp met minder sterren. Ik weet niet of je voor deze opdracht een wastafel hebt gebruikt met 3 sterren, maar dat zou het verschil kunnen verklaren. Als je wel een wastafel met 3 sterren hebt gebruikt dan hebben ze dus de tijd voor die opdracht aangepast.
Ik heb een vraagje over de tiener sims

Als gezin A een zoon heeft (noem hem even damian)

En de buren (die noem ik even gezin B)
Een dochter hebben (die noem ik even flora )

Kan ik dan damian (zoon van gezin A) en flora (dochter van gezin B) een relatie laten krijgen?
Damian en flora wonen in dezelfde buurt

Ik neem aan dat ze hier wel tieners voor moeten zijn?

Ik ben 12 jaar en speel het nog maar net dus ik moet het nog ontdekken
rosannesprang » 29 jul 2015, 11:56 schreef:ik heb een vraagje me twee Sims zijn beste vrienden maar ik kan ze niet romantisch laten doen want dan staat er loop niet te hard van stapel heeft iemand hier een oplossing voor want ik heb alleen vandaag nog om de missie te voltooien
Ik denk dat het waarschijnlijk lp gaat kosten zo kun je dingen versnellen bij een dutje doen kan een hazenslaapje ook (duurt 27 minuten) vooral uien telen en bellen over verloving duurt lang ik ben zelf ook met deze missie bezig
Succes
Hallo,
Ik heb dezelfde vraag als Rosanne, maar ik snap het antwoord daarop nog niet helemaal!
Mijn probleem is dus:

Ze zijn al beste vrienden en nu wil ik ze romantisch laten doen maar dat lukt niet omdat er staat:
Loop niet te hard van stapel! Je sims hebbben nog niet de moed bijeen geraapt voor een romantisch moment! Volbreng de missie "er hangt liefde in de lucht' zodat je sims hun romantische verlangens de vrije loop kunnen laten gaan.
Groetjes Elize
Ben je al met de Er hangt liefde in de lucht missie begonnen? Want tegenwoordig kan je geen romantische interacties meer doen totdat je deze missie hebt voltooid (of er mee bent begonnen). Als je deze missie bent gestart en je krijgt de opdracht om romantisch te doen dan heb je een bug. Ik heb het idee dat dit vaker voorkomt als je Sims beste vrienden zijn. Als je nog een andere Sim heeft die nog niet beste vrienden is, probeer dan eens romantisch te doen met die Sim.