Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Je kan de missie nog steeds afronden als de tijd om is. Als je de missie binnen de tijd had gehaald dan kreeg je als extra beloning de Trouwbundel (kleding voor je Sims). De trouwbundel krijg je niet meer als je er langer over doet, maar je kan wel nog steeds de missie afronden en je Sims laten trouwen.
Laura7397 schreef:Ik moet mijn Sims een date relatie laten krijgen.
Nu heb ik ze al +/- 20 keer romantisch tegen elkaar laten doen, maar nog hebben ze geen date relatie.
Wie weet waar dit aan kan liggen?
Ik heb zelf al uitgevonden wat het probleem was.
Voordat ik de opdracht 'krijg een date-relatie' moest doen had ik mijn Sims al partners gemaakt. Toen kon ik romantisch doen wat ik wilde maar ik kreeg geen date relatie. Toen heb ik ze de relatie laten verbreken en ben ik opnieuw romantisch gaan doen tot dat ik weer terecht kwam bij date relatie. Toen had ik mijn opdracht gehaald en kon ik weer verder.
Er zijn een aantal taken uit de missie gehaald:
12. Teel uien bij een tuinperk (7 uren).
15. Handen goed reinigen (1 uur en 40 minuten bij een wastafel met 3 sterren)
22. Breng 3 Sims samen in hetzelfde huis.

verder is alles nog goed :)
SimKennee » 04 sep 2016, 12:08 schreef:Ja, dat klopt.
Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe Mijl-paal van 200 Berichten...
Ga zo door!
Haha, klopt! Ik zie het nou pas. Ben van een fee naar wolf gegaan :lol:
ps: heb je mn mailtje al gezien?
Een vriend van mij speelt ook the sims Freeplay en is inmiddels op level 25.
Nu las ik dat er een bug zit in de opdracht 2 date relaties zit.
Hij komt hier ook maar niet verder mee.
Hij kan sims vrienden laten worden en daarna gebeurd er helemaal niets meer.
Als hij romantisch wil doen krijgt hij de melding "loop niet te hard van stapel etc..."
Hij heeft bij zijn week opdrachten wel staan "bouw 2 date relaties op" maar dit lukt dus niet, weet iemand hoe dit op gelost kan worden want hij komt niet verder met het spel,
als zijn sims niet kunnen daten of samenwonen.