Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Als hij deze missie nog niet heeft gehaald dan kan hij inderdaad zijn wekelijkse doel niet voltooien. De wekelijkse taken houden helaas niet altijd goed rekening met welke mogelijkheden je al hebt vrijgespeeld. Dat zal wel zo moeten zijn, maar de makers van het spel zien helaas soms iets over het hoofd waardoor je op dat moment niet verder kan. Dat is erg vervelend, maar helaas verder niets aan te doen behalve die mogelijkheid vrijspelen of wachten tot je een nieuwe opdracht krijgt (bij een nieuwe update krijg je in de regel een nieuwe wekelijkse taak).

Advertentie

Bij de nieuwste versie (van in ieder geval 1 januari (gisteren heb ik een nieuw spel gestart (kon niet anders spel opeens weg :o ))) zitten:
12. Teel uien bij een tuinperk
15. Handen goed reinigen
Er niet bij.
De tijd is nog steeds 2 dagen
Ik heb perongeluk bij de missie er hangt liefde in de lucht een probleem gemaakt ik ging eerst trouwen en dan samenwonen , dus nu moet ik alleen nog trouwen ik heb al bij andere sims geprobeerd om te trouwen, maar dat lukt ook niet.

Heeft iemand de oplossing

Groetjes Grote zus :?:
Grote zus » 19 jun 2017, 07:24 schreef:Ik heb perongeluk bij de missie er hangt liefde in de lucht een probleem gemaakt ik ging eerst trouwen en dan samenwonen , dus nu moet ik alleen nog trouwen ik heb al bij andere sims geprobeerd om te trouwen, maar dat lukt ook niet.

Heeft iemand de oplossing

Groetjes Grote zus :?:
Het trouwen zelf lukt niet? Wel verloven en dergelijke als je romantisch blijft doen? De stap van het samenwonen is wel volbracht ondanks dat ze al getrouwd waren?
Nefje » 17 aug 2015, 16:25 schreef:Ben je al met de Er hangt liefde in de lucht missie begonnen? Want tegenwoordig kan je geen romantische interacties meer doen totdat je deze missie hebt voltooid (of er mee bent begonnen). Als je deze missie bent gestart en je krijgt de opdracht om romantisch te doen dan heb je een bug. Ik heb het idee dat dit vaker voorkomt als je Sims beste vrienden zijn. Als je nog een andere Sim heeft die nog niet beste vrienden is, probeer dan eens romantisch te doen met die Sim.
Heey, maar hoe moet je beginnen met die missie want als ik ga douchen en daarna romantisch wil doen kan dat niet dus moet er bij missies er hangt liefde in de lucht doen of uit jezelf