Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
@marcel1232 Ga naar een huis en open de Simtracker. Roep vervolgens twee/drie andere Sims naar dat huis door op het fluitje naast hun naam te klikken:
Afbeelding

@Juudje12 Bij welke opdracht ben je momenteel? Als je nog bij opdracht 11 "Een dutje doen" bent, dan moet je eerst een Sim een hazenslaapje laten doen en de andere opdrachten voltooien voordat je met de rest van de missie verder kan gaan.

Advertentie

Hey kan iemand me helpen?

Mijn sims komen niet verder dan 'beste vrienden' en als ik op de knop 'doe romantisch - 1 min.' druk komt er een melding te staan met ' loop niet te hard van stapel, volbreng de misse er hangt liefde in de lucht' maar ik als ik niet romantisch met een sim kan doen zoals vermeld staat in de stapjes, kan ik de missie toch niet voltooien?
--mindfucker » 21 dec 2015, 21:17 schreef:Hey kan iemand me helpen?

Mijn sims komen niet verder dan 'beste vrienden' en als ik op de knop 'doe romantisch - 1 min.' druk komt er een melding te staan met ' loop niet te hard van stapel, volbreng de misse er hangt liefde in de lucht' maar ik als ik niet romantisch met een sim kan doen zoals vermeld staat in de stapjes, kan ik de missie toch niet voltooien?
Deze bug komt vaker voor, je kunt het het best opnieuw proberen met 2 Sims die elkaar nog niet kennen en dus nog geen vrienden/vijanden etc. van elkaar zijn.
frankberg60 » 21 dec 2015, 20:39 schreef:
--mindfucker » 21 dec 2015, 21:17 schreef:Hey kan iemand me helpen?

Mijn sims komen niet verder dan 'beste vrienden' en als ik op de knop 'doe romantisch - 1 min.' druk komt er een melding te staan met ' loop niet te hard van stapel, volbreng de misse er hangt liefde in de lucht' maar ik als ik niet romantisch met een sim kan doen zoals vermeld staat in de stapjes, kan ik de missie toch niet voltooien?
Deze bug komt vaker voor, je kunt het het best opnieuw proberen met 2 Sims die elkaar nog niet kennen en dus nog geen vrienden/vijanden etc. van elkaar zijn.
Oké, dit ga ik eens proberen. :mrgreen:
renkum » 10 jan 2016, 23:44 schreef:
marcel1232 » 20 nov 2015, 09:23 schreef:Breng 3 Sims samen in hetzelfde huis. hoe doe je dat
Ik wil dat ook weten weer u het al
Dit doe je door naar de locatie te gaan en dan op het fluitje te drukken om drie personen te roepen naar de locatie.
evert pierik » 07 feb 2016, 20:22 schreef:15. Handen goed reinigen (1 uur en 40 minuten bij een wastafel met 3 sterren).


Welke wastafel is dat ? ik heb de duurste die met munten te koop is maar die optie staat er niet bij.
Je moet de keuken wastafel gebruiken, deze is te vinden onder het tabblad 'keuken' in de woonwinkel.