Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Haai, ik ben nu bij opdracht 14 waar ik een andere sims moet zoenen. Wat ik dus doe is 'op de wangst zoenen' want bij mij staat er geen zoenen als optie bij... maar wanneer ik dat doe is mijn opdracht nog niet vervult. Ik heb heel veel geprobeerd maar het werkt niet. Doe ik iets fout? Nu ik niet verder kan, kan ik ook het winkelcentrum niet bouwen wat moet ik nu doen?

Advertentie

Zooooo hé, volgens mij wilden ze de missie langer laten duren ofzo. Zoveel dingen die opeens veel langer duurden.
Vanaf de balkonscène (13) liep trouwens een van mijn Sims vast. Hij bleef op het balkon staan, was niet meer te selecteren. Volgens de Sim-tracker deed hij in de fases erna precies datgene wat de andere Sim in het klushuis aan het doen was (dwz: de missie waarvoor ik hem überhaupt uit zijn zwembad had geplukt :evil: ).
Tony kwam echter pas weer bij van zijn vegetatieve staat op het balkon toen Hein getroost (21) was. Dit was echter wel na een nacht slapen, ik weet niet goed waar het mee van doen had.
Afijn, de dingen die anders waren:

'Beter balkon' (7 dagen)
3. Een Klushuizen-marathon bekijken op een televisie (10 uren - 15 uren ***)
4. Onderzoek doen naar concurrentie op een computer (4 uren en 30 minuten - 10 uren ***)
6. Brainstormen met Bree (45 minuten - 5 uren en 30 minuten)
8. Rol uitleggen aan een andere Sim (15 minuten - 35 minuten)
9. De camera's onderzoeken (10 uren en 30 minuten - 13 uren en 30 minuten)
13. Een andere Sim het hof maken (7 uren en 30 minuten - 6 uren en 30 minuten)
14. Een andere Sim zoenen (3 seconden - 1 minuut)
16. Met (Magere) Hein kletsen (5 minuten - 45 minuten)
19. Scène spelen met Hein (10 uren en 30 minuten - 12 uren en 30 minuten)
20. Zoenscène opnieuw opnemen (3 seconden - 5 minuten)
24. Zaak afhandelen met Bree (15 minuten - 9 uren en 30 minuten)
ik ben nu op dit moment bezig met de missie klushuizen: beter balkon, nu is de tijd voorbij en ik moet nog scene spelen met hein, maar het probleem is als ik een sim stuur naar het klushuis dan kan ik hein nergens vinden, kan iemand mij helpen?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10