Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bree, de Klusmeid, is weer in de stad. Is ze hier om haar kennis over balkons te delen? Ga met haar praten bij het Buurtcentrum om erachter te komen!

Beloningen
Help Bree een handje met haar nieuwe aflevering en ze zal je bedanken met:
- Geweldige balkons die je huizen nog mooier maken
- Trappen voor buiten
- Zorg dat je deze missie binnen de tijd afrondt om weelderige plantenbakken en decoratieve kamerschermen te bemachtigen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klushuizen: Beter Balkon Walkthrough
1. Bree gedag zeggen (2 minuten).
2. Vragen wat er met Bree aan de hand is (5 minuten).
3. Een Klushuizen-marathon bekijken op een televisie (15 uren***).
4. Onderzoek doen naar concurrentie op een computer (Concurrerende programma's onderzoeken, 10 uren).
5. Naar het Klushuis gaan. Stuur een Sim naar het Klushuis door een taxi te bellen via een willekeurige telefoon.
6. Brainstormen met Bree (5 uren en 30 minuten).
7. 2 Sims naar het Klushuis sturen.
8. Rol uitleggen aan een andere Sim (35 minuten).

Afbeelding
9. De camera's onderzoeken (13 uren en 30 minuten).
10. Laat twee Sims flirten repeteren(10 minuten).

Afbeelding

Afbeelding
11. Vrijen op een bank. Laat twee Sims de 'Vrijbank' in de kelder van het Klushuis gebruiken. (16 minuten).
12. 2 Sims samen laten walsen. Tik op de stereo in het Klushuis en kies 'Op danspartner wachten' en kies vervolgens met die andere Sim 'Wals'. (21 uren en 30 minuten).
13. Een andere Sim het hof maken (6 uren en 30 minuten).
14. Een andere Sim zoenen (1 minuut).
15. Achter een bed verstoppen (12 minuten).
16. Met (Magere) Hein kletsen (45 minuten).
17. Het originele toneelstuk lezen (24 uren).
18. Hein een nieuwe rol aanbieden (5 minuten).
19. Scène spelen met Hein (12 uren en 30 minuten).
20. Zoenscène opnieuw opnemen (5 minuten).
21. Hein troosten (10 uren en 30 minuten).
22. Scènes naar de omroep e-mailen (35 minuten).
23. Thuis een balkon bouwen. Ga naar een woning met minstens twee verdiepingen en open de Woonwinkel om balkons te vinden. Volg de instructies op om er eentje te bouwen.
24. Zaak afhandelen met Bree (9 uren en 30 minuten).
25. Alle Sims het Klushuis laten verlaten.

Laatst gewijzigd op: 7-8-2016

Advertentie

Deze missie kan je vanaf vandaag starten in het buurtcentrum. Je moet hiervoor wel de missie voor meerdere verdiepingen hebben gehaald en je moet geloof ik ook de veranda missie die hiervoor kwam hebben volbracht. Voor opdracht 23 heb je een woning nodig met minstens twee verdiepingen.
Nefje » 06 mei 2015, 22:05 schreef:Deze missie kan je vanaf vandaag starten in het buurtcentrum. Je moet hiervoor wel de missie voor meerdere verdiepingen hebben gehaald en je moet geloof ik ook de veranda missie die hiervoor kwam hebben volbracht. Voor opdracht 23 heb je een woning nodig met minstens twee verdiepingen.
bedankt voor antwoord dan moet ik nog even wachten heb nog geen huis met verdiepingen
Ik zit al op level 55 en veranda quest al afgerond en meerdere huizen met meer verdiepingen maar ik zie Bree niet. Iemand idee wat ik nog eventueel mis? Moet ik nee bepaald aantal sims hebben om balkon opdracht te starten?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10