Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik weet niet waar ik mijn vraag het beste kan plaatsen,
Ik volg de missie Beter Balkon en zit nu met een probleem:
Mijn sim is sinds gisteravond met de taak bezig " het origineel toneelstuk lezen" in het klushuis.
Kom er net achter, dat ik haar, na afkopen van alle overige taken met lp punten, ivm dat ik deze sim niet meer kan selecteren. Heb een andere sim alle andere taken laten voltooien. Maar ook bij de laatste taak, alle sims naar huis sturen krijg ik deze sim niet naar huis gestuurd.

Weet iemand hoe ik dit krijg opgelost? Mijn sim zit daar vast... kan haar selecteren, maar kan verder niks doen, ook geen progressie in de balk met die taak in de simtracker. Ik kan haar taak niet beeindigen, geen progressiebalkje en kan sim ook niet verwijderen.
Helaas een bug die kennelijk vaker voorkomt.

Heb je toevallig meerdere Sims op die plek aanwezig? Het schijnt nog wel eens te helpen als je die Sims naar huis stuurt, dan terugkeert naar de Sim die vast staat en deze aanklikt.
Misschien een raar idee, maar mocht je daar geen andere Sims aanwezig hebben, misschien helpt het dan om daar eerst een Sim naar toe te sturen en daarna het bovenstaande te proberen?

Soms schijnt het te helpen om de app geforceerd te sluiten. Dus niet via het menu van het spel, maar (althans bij een iPhone) via de knop van het apparaat.

Een herinstallatie van het spel zou kunnen helpen (voortgang eerst in de cloud opslaan via het menu), maar dit is misschien niet geheel zonder risico. Tenzij je een tweede apparaat hebt waar je het spel op kan installeren, je kan dan veilig testen of je geen voortgang kwijt bent. En als alles op het tweede apparaat werkt, kun je vervolgens op je huidige apparaat een herinstallatie doen en je voortgang daar weer inladen.

Als dat ook niet helpt, zie ik geen andere optie dan de spelmakers (Firemonkeys) te contacteren:

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10