Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bree de klusser is in Simsstad en als je haar bezoekt in het park kan je de "Klushuizen: Vredige veranda" starten (beschikbaar vanaf niveau 15). Nadat je de missie hebt geaccepteerd krijg je 7 dagen de tijd om de missie te volbrengen en de Vrijbank te ontgrendelen. Als je de missie niet binnen de tijd haalt, dan kan je nog steeds veranda's en tuinmeubels vrijspelen, je krijgt alleen niet de Vrijbank.

Afbeelding

Afbeelding

Beloningen
Voltooi de opdracht van deze renovatiekanjer om je huis op te vrolijken met:
- Prachtige veranda's die je aan huizen vast kunt bouwen.
- Kleurrijke tuinmeubels en -decoraties voor veranda's en gazons.
- Volbreng deze missie binnen de tijd om de Vrijbank te ontgrendelen. Tieners kunnen op deze bank knuffelen en volwassenen kunnen erop vrijen.

Klushuizen: Vredige veranda Walkthrough
Afbeelding
1. Met Bree praten (1 minuut). Bree is de klusSim in het park.

Afbeelding

Afbeelding
2. Peinzen in een fauteuil (2 minuten en 24 seconden). En fauteuil is een stoel.
3. Een vriend bellen (4 minuten).
4. Een taxi bellen om naar het Klushuis te gaan.
5. Bree ondervragen (3 uren en 30 minuten).
6. Deelnemen aan interview met Bree (10 uren en 30 minuten 18 uren en 30 minuten).
7. Het interview bij het Klushuis bekijken (4 minuten en 30 seconden).

Afbeelding
8. Tijdschrift over 'Klussen' lezen in het Klushuis (5 uren en 30 minuten 9 uren en 30 minuten).
9. Twee Sims samenbrengen bij het Klushuis.
10. Veranda's met een Sim bespreken (10 minuten).
11. Ideeën aan Bree voorleggen (20 minuten* 45 minuten).

Afbeelding
12. De verandaruimte opmeten (12 uren en 30 minuten* 18 uren en 30 minuten). Stuur een Sim naar huis en tik op de 'X' om de beschikbare ruimte op te meten.
13. Het plan voor de veranda afronden (2 uren en 30 minuten* 6 uren en 30 minuten). Laat een Sim terugkeren naar het Klushuis en de afmetingen met Bree delen, zodat de plannen voor de veranda af kunnen worden gerond.
14. Een pompoentaart bakken in het Klushuis (10 uren). Deze opdracht kan je eerder inplannen.
15. Limonade bereiden in het Klushuis (2 uren en 20 minuten* 3 uren en 30 minuten).
16. Het Klushuis schoonmaken (16 uren en 30 minuten 24 uren).

Afbeelding
17. Buitendecoraties kopen. Ga naar huis en besteed 5000 Simdollars aan buitendecoraties voor op het gazon van je Sim.
18. In een bad in slaap vallen (2 uren en 20 minuten). Deze opdracht kan je eerder inplannen.
19. Chillen met een Sim (24 uren).
20. Bree bellen (4 minuten).
21. Een veranda bouwen. Open de Woonwinkel om het tabblad 'Veranda' te vinden. Volg de instructies op om jouw eigen veranda te bouwen.
22. Drie Sims samenbrengen bij het Klushuis.
23. 3 Sims met Bree laten feesten (3 uren en 30 minuten 8 uren en 30 minuten). Tik op de buitenstereo in het Klushuis en kies 'Feesten met Bree'. Zorg dat je dit met 3 Sims doet.
24. Met Bree praten (5 minuten).
25. Alle Sims het Klushuis laten verlaten.

Gefeliciteerd! Je kunt nu veranda's bouwen en bewerken, om er vervolgens volop van te genieten! Open de Woonwinkel en begin aan de bouw door de instructies op te volgen. Er is ook een bundel met verandameubels en -decoraties aan de winkel toegevoegd!



Wijzigingen in taken en tijden
Soms veranderen er tijden of taken. Hieronder vind je een overzicht van de wijzigingen.
=Cy80rg= schreef:Bij mij duurde:
taak 11: geen 20 maar 45 minuten
taak 12: geen 12,5 uur maar 18,5 uur
taak 13: geen 2,5 maar 6,5 uur

Advertentie

De trailer lijkt te suggereren of je al meteen balkons en kelders kunt bouwen, maar ik heb wat rond zitten snuffelen en ik denk dat je ze pas kan ontgrendelen met een missie. Eerst is er "Klushuizen: Vredige veranda" om veranda's te ontgrendelen. Daarna zal er een missie komen om balkons te ontgrendelen (hiervoor moet je de veranda missie hebben gehaald) en dan komt er een missie voor kelders. Wel jammer dat je ze niet meteen allemaal ontgrendelt maar dat alles met een aparte missie moet. Ik weet niet precies wanneer de missies starten, maar ik denk dat de missies na elkaar starten (dus als je de missie binnen 7 dagen haalt, dan moet je toch 7 dagen wachten tot de volgende missie). Het kan zijn dat er nog iets meer tijd tussenzit, maar ik verwacht dus dat je kelders op z'n vroegst over 2 weken kan ontgrendelen.
@ MVE
Voor taak 17 heb je 5000 Simdollars nodig, maar voor de rest heb je niet veel geld nodig voor deze missie.

@ kairobin17
Fijn om te weten, bedankt voor het delen. :)

@ KyraB16
Bij een willekeurig huis van je Sims zie je een verlichte X in de tuin (aan de voorkant). Ik heb nu een screen toegevoegd aan het eerste bericht.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9