Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Nefje » 06 mei 2015, 11:41 schreef:De balkonmissie kan je beginnen door naar het buurtcentrum te gaan en op Bree te klikken.
En wat als je heen buurtcentrum hebt? Ik ben nu gestart met "vredige veranda" door op Bree te klikken. Ze stond op de steiger in het park. Zal dat ook zo zijn voor de andere twee klusmissies of denk je dat ik dan eerst het buurtcentrum gebouwd moet hebben?

Advertentie

Je zei eerder dat je een kruk had gekocht. Dat is geen buitendecoratie. Om die opdracht te voltooien moet je iets aanschaffen dat bij de buitendecoraties staat. Als je op een tablet speel vind je die onder Buiten > Buitendecoraties. Als je op een gsm speelt dan zie je de buitendecoraties bij het flamingo-icoontje.
Hoe kan het, dat sommige buren een andere vloer hebben op hun veranda? Een tegelvloer die je eigenlijks alleen voor binnen kan gebruiken? 1 buur van mij had dat, maar die stond niet bij mijn vloeren van veranda's maar die stond bij vloeren voor in huis.
LieztB » 28 feb 2016, 19:51 schreef:Hoe kan het, dat sommige buren een andere vloer hebben op hun veranda? Een tegelvloer die je eigenlijks alleen voor binnen kan gebruiken? 1 buur van mij had dat, maar die stond niet bij mijn vloeren van veranda's maar die stond bij vloeren voor in huis.
Ik denk dat je de bruine/beige Scandinavische vloer bedoeld? Die heb je alleen bij het DIY-huis, de beloning voor de kelder-missie. Als je de veranda verwijderd is de tegel ook weg, je kunt de veranda alleen krijgen door het DIY-huis te bouwen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9