Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Graag hoor ik wie mij kan helpen? Ik krijg de berichten elke keer niet binnen via deze site helaas . Kan niks terug vinden ook .

Ik moet een werkstation bij een werkplek maken ( voorbeeld was auditie ruimte) maar ik moet dan 906 lp inleveren . Ik heb er maar 9 ??

Zo heb ik af en toe nog meer vragen waar ik niet uitkom.

Is er niks makkelijker om contact te leggen voor vragen?

Groetjes

Advertentie

Hoi,

Als je een vraag stelt op dit forum, kun je je vervolgens op het onderwerp waarop je reageert of het onderwerp dat je zelf hebt aangemaakt, abonneren door rechtsboven op het icoontje met het oog te klikken. Je krijgt dan een email zodra er iemand reageert.

Om je eigen berichten terug te vinden, kun je in je profiel kijken door op je eigen naam te klikken. Achter "totaal aantal berichten" kun je dan klikken op "zoek berichten van gebruiker". Dan krijg je de berichten te zien die je geplaatst hebt op dit forum.

Bij mijn weten zijn er geen erg actieve (Nederlandstalige) forums meer (deze momenteel ook niet, al kan dat deels aan de zomerperiode liggen) m.b.t. "De Sims Freeplay". Zelf ben ik ook niet erg actief meer, maar ik kijk nog wel zo nu en dan op dit forum om (op vrijwillige basis, daar is dit forum uiteindelijk voor) vragen te beantwoorden.
Er zijn vast gemakkelijkere (snellere) wegen te bedenken om vragen te stellen en te beantwoorden, maar zelf vind ik een forum wel prettig. Iedereen die dat wil en kan, kan dan wanneer hij/zij tijd en zin heeft, vragen van anderen beantwoorden, zonder dat er druk achter zit.

Er lijkt helaas geen optie te zijn om automatisch een email te krijgen zodra iemand een nieuw onderwerp aanmaakt, zodat ik een nieuw onderwerp pas zie zodra ik de website bezoek.

Je vraag over het werkstation had ik hier beantwoord:

viewtopic.php?f=48&t=1748&p=47284#p47284
Als je buren een brandweerslang hebben, zou die voor jou ook te zien moeten zijn in hun stad. Zorg er dus voor dat je de juiste stad bezoekt en op de juiste plek kijkt.

Alleen als ze de brandweerslang net pas neer gezet hebben, dan kan het even duren voordat het zichbaar wordt (totdat ze het spel hebben opgeslagen).