Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hallo,

Ik krijg deze missie maar niet gestart. Ik voldoe aan alle eisen, maar helaas pindakaas.
Ik heb alles opgeslagen en app verwijderd, geïnstalleerd, maar dat mocht niet lukken.
Toen ben ik opnieuw begonnen, maar ook nu weer geen geluk. Ik weet even niet meer wat te doen.

Paula

Advertentie

Hoi Paula,

Edit:
Er schijnt sinds de laatste update een probleem te zijn met de "Nanny weet raad" missie.
Geadviseerd wordt om een hulpverzoek bij Firemonkeys in te dienen (wel Engelstalig):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je dat niet ziet zitten, zou je kunnen afwachten of het probleem bij een volgende update verholpen is.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weet niet of ik je kan helpen, maar eerst een lading vragen:

1. In welk level zit je?
2. Ben je met een andere ontdekkingsmissie bezig (zie lijst van actieve taken)?
3. Staat Nanny in het park?
4. Op welke manier probeerde je de missie te starten?
5. Heb je al een baby? (weet niet of dit vereist is, maar het is sowieso verstandig om daar eerst voor te zorgen om oponthoud tijdens de missie te voorkomen).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben op level 11, heb een baby, de nanny zit in het park, en ik ben er met de “moeder” Sim heen gegaan.
Ik ben nu maar begonnen met een andere missie, dus nu kan ik hem niet starten. Dus ik zal na deze missie eens contact opnemen zoals je voorstelt.
Dank je wel.
Sorry, voor mij erg lang geleden en was destijds meer voor sims 4.
Ik heb nu een vraag over de kinderstoel, kan in dit topic geen echte duidelijkheid vinden.
Zometeen begin ik met missie *Nanny weet raad.
Ik ben al op zoek gegaan naar de kinderstoel, als voorbereiding. Maar in de woonwinkel bij tabblad Baby heb ik geen kinderstoelen staan. Zijn deze misschien ondertussen verhuisd van plaats.
Kan iemand misschien info geven. Hartelijk dank bij voorbaat.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14