Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Silvanaengels27 schreef:waar vind je tuimel terras
Tuimel terras is het meeste linkse huis van het gebied zandduinen ("Sandy Suburbs" als je de engels-talige versie gebruikt) in Sims Springs.
Silvanaengels27 schreef:
Sim Plist » 06 sep 2022, 20:34 schreef:
Silvanaengels27 schreef:waar vind je tuimel terras
Tuimel terras is het meeste linkse huis van het gebied zandduinen ("Sandy Suburbs" als je de engels-talige versie gebruikt) in Sims Springs.
wat moet je daar dan doen
Dat hangt van je opdracht af.
Ik heb je vorige berichten even terug gelezen, bedoel je "het potentieel van Sims Springs overwegen op een bank"? In dat geval zul je in dat huis eerst een bank neer moeten zetten en dan met een volwassen Sim op de bank klikken. Je kunt vervolgens de optie "het potentieel van Sims Springs overwegen op een bank" aanklikken.
jensvdp » 08 okt 2022, 22:58 schreef:Waar vind ik die bank om te plaatsen bij de opdracht overweeg het potencieel?
Als je een bank in je inventaris hebt, kun je die gebruiken. En anders kun je een bank in je inventaris plaatsen vanuit een van je huizen. Als je er helemaal geen hebt (lijkt me sterk), zul je een nieuwe moeten kopen.
Bedenk verder dat banken met meer sterren ervoor zorgen dat opdrachten sneller vervuld worden.