Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik weet niet zeker of het nog steeds werkt, maar je kan proberen om te gaan vissen in het park. Soms verschijnt er dan zo'n grote vis, als je dan drie keer op zo'n bubbel hebt geklikt boven de vis (of als je door de vis opgegeten wordt), zou je de opdracht gehaald moeten hebben.

Als dat niet meer werkt, zit er vrees ik niks anders op dan de dierenwinkel eerst te bouwen.
Ik ben Bree kwijt… Ik zit aan het deel van de filmmarathon, die bekeek al verschillende keren naar maar ik kan de taak niet voltooien en de tijd loopt. Bree kan ik ergens meer terugvinden. Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken of wat ik moet doen?

Volgende acties deed ik al:
- Sims FreePlay afsluiten en device herstarten (meermaals)
- iedereen uit het klushuis weghalen
- elke kavel (park, clubhuis,…) bezocht om te kijken of Bree ergens is

Ik ben echt ten einde :cry:
Lastig. Het is wel bekend dat Bree vaak niet komt opdagen bij de filmmarathon, maar dat zou geen probleem mogen zijn. De taak zou desondanks voltooid moeten worden.

Het enige wat in me opkomt:
Heb je de filmmarathon wel in de koningskelder bekeken, of op een ander perceel? Het staat niet in de opdracht, maar misschien werkt het alleen in de koningskelder. In een video die ik bekeken heb, werd dit voor de zekerheid ook zo gedaan. Daarvoor moest dan wel eerst een trap worden geplaatst, om in de kelder terecht te komen.
Bedankt, het is gelukt. Geen idee waar het mis ging, ik liet het verschillende Sims doen op dezelfde locatie (koningskelder) en in het klushuis. Plots was Bree er terug! :D
Alvast bedankt voor je antwoord!
Sim Plist » 09 jan 2022, 19:14 schreef:Lastig. Het is wel bekend dat Bree vaak niet komt opdagen bij de filmmarathon, maar dat zou geen probleem mogen zijn. De taak zou desondanks voltooid moeten worden.

Het enige wat in me opkomt:
Heb je de filmmarathon wel in de koningskelder bekeken, of op een ander perceel? Het staat niet in de opdracht, maar misschien werkt het alleen in de koningskelder. In een video die ik bekeken heb, werd dit voor de zekerheid ook zo gedaan. Daarvoor moest dan wel eerst een trap worden geplaatst, om in de kelder terecht te komen.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13