Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Raar dat het niet werkt, bij mijn weten zou dit gewoon moeten lukken met een volwassen Sim.
Die opdracht komt trouwens twee keer voor in deze missie, maar niet direct achter elkaar.

Misschien kun je voor de zekerheid even in je takenlijst kijken of dit inderdaad nog steeds de opdracht is, of dat de opdracht (zonder dat je het gemerkt hebt) toch al voltooid was en er nu een nieuwe opdracht staat.

Anders zou je eens kunnen proberen met een ander soort telefoon te bellen (en misschien voor de zekerheid vanuit een ander huis). Wie weet is er een bug bij bepaalde telefoons.

Advertentie

Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik begin morgen met "Verbouwingen voor meerdere verdiepingen" Missie.

Echter op geen enkele telefoon (*(**)(***)heb ik de optie:
-Telefoonlijn bellen/hulplijn bellen-

Ik heb alleen de opties:
Peuter adopteren, jonge sim adopteren, snel kletsen, in de wacht bij de klantenservice hangen, bel een vriend of vriendin, moeder bellen.

Gsm inmiddels geheel afgesloten gehad en opnieuw opgestart, heeft niet geholpen.
Is dit misschien ongeveer hetzelfde als de kinderstoel(pas te koop/te zien in woonwinkel als daar in de missie om wordt gevraagd) en pas als telefoon optie te zien, als je éénmaal met de missie bezig bent of die opdracht moet uitvoeren?

Kan iemand mij daar iets over vertellen, alvast mijn hartelijke dank.
Hoi,

Ja, daar kun je wel van uit gaan. In missies komen heel vaak opdrachten voor waarbij de opties pas beschikbaar worden als je daar eenmaal aangeland bent (en weer verdwijnen zodra de opdracht afgerond is). Vaak zijn dat opties die heel specifiek zijn voor het verhaal van zo'n missie. Wanneer dit soort opties allemaal constant zichtbaar zouden zijn, zou er al gauw te weinig ruimte zijn om alle tekst op het scherm kwijt te kunnen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7