Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
In totaal moet je 7 Sims overhalen tot clanmaatje voor de hoofdprijs, geen 10 dus.
7 clanmaatjes kost 7 dagen (zonder missers), dus dat betekent 3 dagen (3 pogingen per dag dus totaal 9 pogingen) die fout mogen lopen.

Tot voor kort heb ik steeds alle uitdagingen van invloedeiland geprobeerd, meestal haalde ik 3-5 clanmaatjes van de 7.

Tijdens het spelen gebeurde het naar mijn gevoel wel erg vaak dat ik in het rood kwam en de uitdaging dus voorbij was, op momenten dat die kans slechts minimaal was (1 op 20 of 1 op 10). Ik vond het uiteindelijk dusdanig verdacht worden dat ik overwogen heb om langere tijd statistieken hiervan te verzamelen, maar dat kost wel veel tijd en uiteindelijk is het daar niet van gekomen.

Inmiddels ben ik gestopt met invloedeiland te spelen, omdat ik er maar weinig vertrouwen in heb dat dit eerlijk verloopt.
LP's of SP's heb ik trouwens niet gebruikt omdat het mij puur om de uitdaging gaat. Maar, eerlijk of niet, zoals het nu loopt, schat ik de kans heel klein om de hoofdprijs te halen zonder LP's / SP's te gebruiken.

Advertentie