Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Dit zijn de speelbare evenementdatums voor deze update (alle datums zijn AEST):


NIEUW Invloedeiland Seizoen 5 'Rustieke bruiloft': Dit evenement van 10 dagen begint op dinsdag 27 januari

NIEUW SimRace seizoen 24 'Huwelijkstwist': Dit evenement van 7 dagen begint op woensdag 3 februari

NIEUW Zwangerschapspakket 18: Start een zwangerschapsevenement tussen vrijdag 12 februari en vrijdag 20 februari en voltooi al je taken om te winnen!

NIEUW Verandering App Store-icoontje & 'Belle Hotel' live-evenement: 10-daags evenement vanaf 15 februari

NIEUW SimRace seizoen 25 'Kroeggevecht': 7-daags evenement dat op vrijdag 26 februari begint

NIEUW Invloedeiland seizoen 6 'Suitesucces': 10-daags evenement dat op vrijdag 5 maart begint

Spelerfavoriet: tijdcapsule-evenement: 7-daags evenement vanaf maandag 8 maart

Glamoureuze Villa-evenement (herhaling): 10-daags evenement vanaf dinsdag 9 maart

SimRace seizoen 7 'Toiletrivalen'-evenement (herhaling): 7-daags evenement vanaf donderdag 11 maart

Hobbyevenement 'Charmante kapper' (herhaling): 7-daags evenement vanaf vrijdag 12 maart


Bron: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims ... ing-update" onclick="window.open(this.href);return false;

Advertentie

Ik krijg geen update bij opstarten Moet deze nog komen? Meestal staat deze ee toch al klaar? Of heeft niemand hem nog?
Ik heb ook nog geen update gehad, er staat ook nog niks in mijn app store.
Maar het eerste evenement staat voor morgen gepland, dus ik verwacht de update wel binnenkort.
Sim Plist » 26 jan 2021, 21:24 schreef:Ik heb ook nog geen update gehad, er staat ook nog niks in mijn app store.
Maar het eerste evenement staat voor morgen gepland, dus ik verwacht de update wel binnenkort.
Hij stond er inderdaad vanmorgen in! Wel gek, normaal komt de update toch altijd op dinsdag?
Wat oponthoud kan altijd een keer, wellicht hebben ze last-minute een bug ontdekt of waren er andere technische problemen.

De updates voor dit spel staan op mijn iPhone trouwens nooit in de lijst met updates van de appstore, ik moet daar altijd het spel zelf opzoeken en van daaruit updaten.
Ook gebeurde het updaten niet vanzelf bij het opstarten van het spel, het ging alleen via de appstore.
Bij mij zijn er ook ineens veel buren verdwenen. Ik had er eerst zo'n 75, gisternacht nog 62 en nu nog maar 10.

Even afwachten of er binnenkort informatie over beschikbaar komt, of een update die het probleem oplost.
Sim Plist » 28 jan 2021, 14:08 schreef:Bij mij zijn er ook ineens veel buren verdwenen. Ik had er eerst zo'n 75, gisternacht nog 62 en nu nog maar 10.

Even afwachten of er binnenkort informatie over beschikbaar komt, of een update die het probleem oplost.
Misschien dat er weer een 'opschoon actie' is geweest? In dat geval worden buren die niet recent hebben ingelogd er uit gegooid, zodra ze weer inloggen komen ze weer in je lijstje te staan.

Mocht iemand nog buren zoeken: Je mag mij altijd toevoegen via Facebook Masja Dubois (Kuiper) ik heb de Utrechtse Dom als foto. Stuur me wel even even een PB ik log namelijk zelden tot nooit in bij Facebook, dus ik heb wel even een seintje nodig.
MasjaD schreef:Misschien dat er weer een 'opschoon actie' is geweest? In dat geval worden buren die niet recent hebben ingelogd er uit gegooid, zodra ze weer inloggen komen ze weer in je lijstje te staan.
Dat was aanvankelijk ook mijn eerste gedachte, maar hier lijkt toch meer aan de hand. Van veel van mijn buren die zijn verdwenen, weet ik vrijwel zeker dat ze nog actief spelen. Jij en Elizaa staan trouwens ook niet meer in mijn lijst. Het zijn er ook wel ineens erg veel die verdwenen zijn.

Inmiddels zie ik op de facebookpagina van de Sims Freeplay dat ze op de hoogte zijn dat veel spelers problemen ondervinden na de laatste update. Of dit ook 'verdwenen buren' betreft, staat er niet bij. Daaronder staan echter wel veel klachten van spelers over verdwenen buren, dus het lijkt inderdaad een probleem die na de update ontstaan is.

Even afwachten dus.
Hallo, is er iemand die mij kan uitleggen hoe je buren kan toevoegen?
Ik ben onlangs vrienden geworden via google met iemand die ook sims speelt alleen kan ik die in het spel nergenst terug vinden. Of kan je alleen buren toevoegen via facebook?
Groetjes