Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
naomixsmits » 20 sep 2017, 18:30 schreef:De missie is bij mij afgelopen, maar ik begreep dat je toch nog de opdrachten kon afmaken zodat je toch de verandas kon bouwen. Nu kan ik alleen nergens het klushuis meer vinden. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Als de tijd om is, is het gedaan de veranda's kan je evengoed bouwen. Naar het klushuis ga je door een taxi te bellen via de telefoon, zodra de tijd om is kan je daar niet meer komen.

Advertentie

NaelaPower » 01 jan 2018, 20:41 schreef:Hey kan er iemand me helpen aub?
Dus ik hb de missie vredige veranda voltooid en ik wil aan de balkonmissie beginnen maar dan moet ik eerst dit doen "zie foto" ik begrijp niet wat precies kan er iemand me helpen aub? :?:
Afbeelding
Je moet eerst onderstaande missie voldaan hebben.

viewtopic.php?f=48&t=1223
Controleer voor de zekerheid in het klushuis en via de Simtracker of er niet toch een Sim is blijven steken in het klushuis of nog onderweg is naar huis.
Stuur je Sims anders voor de zekerheid allemaal eens naar één of enkele percelen, zodat je wat overzicht hebt en zeker weet dat ze allemaal bij het klushuis weg zijn.

Als dat niet helpt, start het spel even opnieuw op (eventueel ook het apparaat waarop je speelt) en stuur de Sims nog eens allemaal naar huis.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9