Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ja je hebt elke keer 8 uur de tijd. Kan een voordeel zijn, maar als je verder wilt wel irritant.
Ik ben gewoon geen fan, haha.

Succes in ieder geval!

Advertentie

Dank je.
Ja, ieder zijn ding. Ik zie wel wat voordelen, dus ik ga het gewoon een tijdje proberen en zien hoe het bevalt en hoever ik kom.
Het hele principe van influencer zijn staat mij eigenlijk tegen. Net of het maar normaal moet zijn de social influencers op social media met hun nep profielen. Met dat in gedachte staat dit hele gedoe mij tegen eerlijk gezegd.
Tja, ik wist niet eens dat 'social influencer' een ding was.
Heb het even opgezocht en kan me helemaal vinden in je afkeer daarvan, het principe staat mij ook tegen.

Maar eerlijk gezegd ben ik bij het spelen van spellen helemaal niet gefocust op dergelijke zaken, maar op de uitdaging / krachtmeting die het spel in zich heeft.
Ik kan ook zonder problemen een spel spelen dat met oorlog verband houdt, bijv. Civilization, Warcraft en Red Alert. Daar spreekt me vooral de uitdaging m.b.t. strategie en tactiek aan.
Het is grappig dat hier een soort tv-programma wordt nagedaan maar qua spelplezier gaat het mis, ofwel je wordt overtroefd in het geel of je schiet in het rood omdat je nog niet kon kiezen voor “stop en overtuig”. En dan die lelijke prijzen!!! Raar behang voor in de cafetaia van een school en andere schoolgebouwspullen. Ik snap ‘m niet.

Het lijkt meer een ding om te zorgen dat je SP’s gaat uitgeven voor chocoladerepen en echt geld. Net als voor de missie L-vormige kamers. Dat kost zoveel SP of § dat het meer lijkt ontworpen om je over te halen om echt geld uit te geven om SP of simoleans te kopen.
Tja, ik weet niet hoe groot de kans is om de hoofdprijs te halen zonder SP's te investeren. Zelf heb ik al wat uitdagingen verloren, wel een paar keer veel pech gehad.
Op dit moment heb ik 3 Sims overtuigd, nog 4 te gaan. Dat ga ik (zonder SP's te gebruiken) niet meer redden in de resterende 4 dagen.

Er zijn wel situaties waarbij je de kans op succes kan vergroten, door slim te kiezen (kans rekenen of althans inschatten) of je 'stop en overtuig' moet kiezen, dan wel door moet gokken en wanneer je het best een chocoladereep kan gebruiken. Dus een beetje sturen kan wel.
Maar hoofdzakelijk zul je toch voldoende geluk moeten hebben. Waarschijnlijk is het wel zo uitgekiend dat veruit de meeste spelers SP's moeten investeren om de hoofdprijs te halen.

De prijzen vind ik persoonlijk ook niet interessant.
Dat invloedeiland is idd maar een vaag iets. Voordat je überhaupt iets wint moet je wel echt geluk hebben. En het geen wat je dan graag wil winnen krijg je niet, :P . Ik vind dit echt één van de saaiste opdrachten tot nu toe. Maar deze keer wel leuke prijzen.
Ik niet...en nu ik er inmiddels wat ervaring mee heb opgedaan, vrees ik dat de kans ook uiterst klein is om de hoofdprijs te winnen, als je tenminste geen extra pakket wil kopen. Tot nu toe blijf ik steken op 4 of 5 clanmaatjes van de 7 die er nodig zijn. Dat betekent dat ik het zelfs met 2 extra dagen waarschijnlijk niet gered zou hebben.

De overige prijzen in de cadeauwinkel zijn doorgaans wel haalbaar is mijn ervaring, ook als je risico's neemt om steeds voor de hoofdprijs te gaan.
Ik heb is even zitten rekenen en correct me if I’m wrong…
Het is eigenslijks onhaalbaar zonder lp’s.

Er zijn 10 sims die je moet overhalen. Elk van deze sims moet je tot 3 goed beïnvloeden om er een clanmaatje van te maken. Per keer kost het je 8 uur dus dat is 24 uur per sim! En het evenement duurt maar 10 dagen!

10 dagen staat gelijk aan 240 uur..
En 10 sims keer 24 uur is ook 240 uur..

Je moet het elke keer in één keer perfect halen om dit evenement te voltooien zonder lp’s uit te geven!!!!

En dit evenement bestaat voor een heel groot deel uit kansspelen dus reken maar uit. Dit evenement is puur bedacht om mensen echt geld uit te laten geven! Heel jammer.

Voor de rest vind ik het namelijk een super leuk concept!